Идеи за подаръци/Gift guide 2016






Здравейте, момичета! Отново е онова време от годината, в което трябва да избираме подаръци за своите близки и познати. Понякога това може да се окаже мисията невъзможна особено като трябва да намериш подходящ подарък за всички членове на семейството, които разбира се, са супер различни един от друг и имат различни вкусове и интереси.
Тази година направих коледното си пазаруване по-рано и вече съм готова с повечето коледни подаръци, затова реших да ви споделя моите идеи. Различното тук е че няма просто да ви нахвърлям идеи за примерни коледни подаръци, а ще ви покажа аз какво съм взела за моето семейство! Надявам се подаръците да ви харесат и да ви вдъхновят ако все още се чудите какво да вземете за вашите близки.


И така ето го моя шопинг лист:

1.Ако подаръка е за мен то знаете, че ще искам да е козметика :))
Няма как и тази година да не се спра на коледната колекция на Too Faced и готовите подаръци в красиви опаковки на Lush, които си чакат да бъдат взети. За любител на козметиката (маниак) това е перфектния подарък и просто няма как да сгрешите.



Бях споделила скоро, че тази година се опитвам да се въздържам от излишни харчения, защото спестявам за нещо по-голямо, така че най-вероятно ще гледам да не се изкушавам с перфектните и скъпи подаръци на Sephora. Ако и вие сте в това положение, то ви препоръчвам да посетите дрогериите, защото там също има интересни и достъпни комплекти, които ще ви свършат подобна работа.
Например тези дни забелязах в DM и забелязах кутия на Maybelline съдържаща палитрата The Blushed Nudes и спирала за около 26лв. някъде, която изглежда също толкова интригуващо и може и да се "поглезя" за Коледа с този комплект.


И такааа след отклонението с козметиката се насочвам към подаръци, които реално могат да се използват от близки, защото да бъдем честни, повечето ми познати не са толкова обсебени от козметика колкото аз и такива подаръци не биха били подходящи за тях.

2. Близка приятелка, която е супер разхвърляна и заета и постоянно си слага аларми на телефона да я подсещат за различните й ангажименти през деня за мен има нужда от органайзер, с който да е малко по-подредена.


Този органайзер, който смятам да й подаря е от store.bg и няма нужда от допълнително разграфяване. Има няколко части които включват самия планер, финанси и бележник и за мен е идеален подарък за такъв човек. Цената му е към 15лв.

3. За роднина, която не ви е толкова близка, но все пак не искате да оставяте без подарък изборът е доста труден. За такъв случай подходящ подарък е кошница пълна с плодове и лакомства:


Продават се и готови, но за мен излиза много по-евтино да си я направиш сам. Естествено моята ще е и в много по-малък вариант от тази, която показвам, но идеята е същата. Ще сложа различни плодове като мандаринки, портокали, банани, нещо сладичко и кошницата е готова! Мисля че всеки би се зарадвал на такъв подарък.

4.Подаръци за мъже винаги са ми били най-трудното нещо на света! Всеки казва, че една блуза е напълно достатъчна, но когато годеникът ти избира дрехи по-бавно и от теб да налучкаш точната блуза не е добра идея :D  Заради това се спрях на gift карта, която за съжаление не е толкова разпространена все още тук. Повечето от магазините по моловете не работят с такива и ми се наложи да обиколя няколко, докато намеря магазин, който предлага такава.


Картата е от Zara и я взимате по същия начин, който е показан на снимката. Има малка кутийка, в която е поставена самата карта и пликче с логото, в което я поставят. Минималната сума, която може да се внесе в такава карта е 40лв. Може да се използва във всеки един магазин на Zara и е валидна 1 година. От нея не може да се изтеглят вече внесени пари.

Друга подобна карта е на H&M, като в нея може да внесете каквато сума желаете, а условията за използване са подобни.


5.След като отметнахме трудната мъжка част остават братовчедите, които нямат нужда от скъпи и големи подаръци, но все пак трябва да се уважат. Най-практичния подарък за мен са чаши за кафе/чай, които идват по единично или в комплект от 2 и са в прекрасни кутии. Аз никога не бих отказала още една чаша за чай особено след като пия чай поне веднъж дневно.





Такива има почти във всички магазини предлагащи стоки за дома и са между 6 и 30лв.

6.Остава най-важният човек за мен и това е майка ми. За нея пазарувах от магазин S-gifts, който се намира в  Mall Serdika, но има и онлайн магазин ако някой иска да го разгледа. Предлагат огромно разнообразие от сувенири, подаръчни комплекти, неща за дома и въобще каквото се сетите. Ако не може да се решите какъв подарък да вземете ви препоръчвам да го посетите.

Това са всички подаръци, с които ще зарадвам своите близки през празниците. Споделете ми като коментар вие какво ще вземете на вашите близки, ще се радвам да обменим идеи!
Хубав ден!

Facebook           Instagram

*Снимките са взети от интернет!
*Не съм спонсорирана от никой от споменатите в поста магазини!

No comments