Palmer's лосион за тяло с какао и вит. Е

Здравейте, момичета! Как ви се отразява студеното време на кожата? Моята определено е по-суха от обичайното и има нужда от по-сериозна хидратация.
Знаех, че лосионите на Palmer's са добри и всички ги хвалят, но и че са за бременни. Видиш ли ти аз не съм бременна и в такъв случай не трябва да ги ползвам, защото не са за мен?!?!? Ама къде ми е бил акъла :D Та след като преглътнах всеобщото разбиране, че се ползват само от бременни жени се престраших и си поръчах лосион за тяло и олио за тяло при последната ми по-голяма поръчка.


Днес ще си говорим за лосионът им за тяло с какаово масло и витамин Е, който въпреки голямата си опаковка от 400 мл. върви стремглаво към дъното на бутилката, защото....ами просто съм пристрастена :)))


Опаковката му е супер простичка, но пък от любимите ми типове- с помпичка, която тук ми създава големи проблеми още от третото нанасяне. Не че не пуска продукт, но самото завъртане на помпата нещо се прецака и сега вместо да се върти само по часовниковата стрелка трябва да я въртиш насам натам, докато не я нагодиш. Все пак стига да не разнасяте маслото по куфари няма проблеми. При малката опаковка  от 250мл. няма помпичка и тези проблеми отпадат.


Съставът на пръв поглед за мен е ок. Няма парабени, а за консерванти са използвани няколко вида алкохол, които по принцип изсушават кожата, но при мен не се усеща. Има ароматизатори и оцветители.


Какво обещават от марката:
Лосион за тяло с чисто какаово масло, обогатено с витамин Е - Palmer's е подхранващ и овлажняващ за цялото тяло прудукт, спомагащ за предотвратяване образуването на стрии, заличава драскотини и белези, изглажда кожата. Подходящ за ежедневна употреба.

Какво мисля аз:
Лосионът е с много гъста консистенция- нещо средно между бутер за тяло и лосион. Все пак нанасянето му не е трудно  и попива доста бързо за такава гъстота. По никакъв начин не се усеща тежък, даже обратното, попива супер бързо и в края на нанасянето кожата вече го е "изпила" и имам усещането, че мога да го нанеса още един път без проблем. Както се досещате ухае уникално, на мен лично ми напомня на бонбони, а на приятеля ми не знам на какво му мирише, но всеки път се опитва да ме изяде :)
Миризмата се запазва доста по-дълго от повечето лосиони, а при ежедневна употреба хидратацията също се усеща. Кожата става много по-мекичка и хидратирана и спира да ме сърби (чак до такава степен се изсушава през зимата). Определено мога да гарантирам, че успокоява кожата и е подходящ при много суха кожа и екзема. За след слънце не съм сигурна дали е подходящ, защото не съм усетила охлаждащ ефект при нанасяне, а и няма как да го пробвам в момента. Най-вероятно няма да изтрае до лятото илииии до края на следващия месец :))) За заглаждането на белезите също не мога да гарантирам, не съм усетила да им повлияе по някакъв начин.


Като цяло е невероятен продукт, хидратира прекрасно, ухае уникално и е пристрастяващ от първото нанасяне.  Единствената забележка, която мога да направя е за помпичката, но е нещо, което мога да превъзмогна.
Препоръчвам го с две ръце! :)

No comments