Lush haul

Здравейте, момичета!
Днес ще ви покажа поредния ми пост с покупки, този път от Lush. Много рядко си позволявам цяла торба с продукти, обикновено гледам да е когато има намаления. Поръчката я направих от сайта им по време на януарските празници, което доказа теорията ми, че за тази марка трябва да пазаруваш на място, но в крайна сметка някои от нещата може да отидат за подарък :)
Ето какво си избрах по време на намалението:


1.Snowman душ желе. Честно казано никога не съм пробвала такъв продукт, а нямам и представа как се използва :D
Доколкото знам се реже на малки кубчета и се използва като сапун. Ухае доста приятно и въпреки че се разтича навсякъде дори при затворен капак на опаковката нямам търпение да го изпробвам. Би трябвало да е под формата на снежен човек, но набутан в кутийката не се вижда добре. Душ желетата са доста хлъзгави и трябва да го имате превид, по-добре е да го нарежете на парчета, отколкото да го използвате цяло, за да не го търсите по пода :)


2.Yog Nog сапун. Обичам и сапунчетата с малки изключения и се надявам този да не е един от тях. Наситени са с масла и при мен издържат много дълго време. Доста мекичък е при допир и ухае на коледни курабийки. Съдържа кокосово масло, иланг иланг и още куп съставки полезни за кожата :)

3.Lord of Misrule душ гел. Отровно зелен цвят , който не трябва да ви плаши. Консистенцията му е доста странна, много по-рядък е от другите душ гелове, които имам, затова по-скоро бих го определила като душ лосион, който много лесно се разстича и трябва да се внимава. Пробвах го 2-3 пъти и това, което не ми харесва в него е аромата- ами силен и мъжки :)) Така е като пазарувате онлайн и не пробвате продукта първо с носа си. За мъжки душ гел е страхотен, ако имате повод определено го вземете на половинката си. Аз, обаче, съм стисла, не си го давам и ще си го доизхабя въпреки миризмата.


4.The Icing On The Cake душ крем. Ухае невероятно и се топи в ръцете. Би трябвало да се разпенва под душа като крем и да прави хубава пяна ама не. Не знам дали е, защото е по-стар, но действието му е като хубав хидратиращ сапун. Все пак от едно пробване няма да си правя прибързани заключения.

5. Кутийка за твърд шампоан. На пръв поглед просто кутийка, но всъщност е страшно удобна за такъв тип шампоан. Което ми напомня, че вече си имам нов любим шампоан, който трябва да ви покажа :)


Това са всички неща от следколедната разпродажба, които си взех.
Надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!

No comments