Козметични разочарования 2 част

Отново дойде онова време, в което ще трябва да пиша негативни неща за продукти... не че са толкова често този вид постове, даже в моя случай са доста разредени, но от време на време се случва да се посъберат. В доста от случаите е възможно тези продукти да не паснат на моята кожа, но да се сработят с кожата на някой друг, но все пак с мен не можаха да се разберат и отиват в кошчето.

Ето кои са последните ми козметични разочарования:



1.Маска с кал и малина с ексфолиращ ефект. Беше ми подарък преди време и дори не знам от къде може да се намери. В началото ми действаше сравнително добре и почистваше кожата в дълбочина, но след като я извадих от шкафа след известна пауза и се опитах да я използвам 2-3 пъти започна да дразни кожата ми много сериозно и всеки път след ползване лицето ми беше леко зачервено.Предполагам че срокът й е минал и няма смисъл да се мъчим повече с нея.

2. Втората маска, от която съм тотално разочарована, въпреки че много ми се искаше да я харесам е маската с кал от мъртво море от Додис, която беше в една от кутиите на Pinks. При нея зачервяването по кожата се получи още с първото нанасяне, но освен него се усещаше леко изтръпване на кожата и парене. Първият път си помислих, че може би е случайно и й дадох втори шанс, но след втория път, при който ми направи абсолютно същите ефекти реших да не рискувам повече и така тази маска отива в коша почти нова.

3.Един тотално безполезен спрей за обем е този на Avon, който е с колаген и гарантира 24 часов обем след нанасяне. Ами не само че няма обем, но и прави косата лепкава, което я кара да изглежда още по безжизнена и мръсна отколкото е. Забелязала съм, че нито един от тези спрейове на марката не работи по предназначението си. Колкото и да им харесвам останалите продукти, от тези просто не виждам никаква полза.


4.Лак на Golden Rose. Всеки иска бял лак, който да подхожда на всяка дреха и всеки повод, но този просто не става за тази работа. Колкото и слоеве да сложиш лакът си е прекалено рядък и нокътната плочка прозира под него, а когато го напластиш почва да се разнася в ъглите и понякога се разтича. Както се казва, добре че е от евтините, за да не ме е яд.

5.Мини парфюмчето е So Elixir Purple на Yves Rocher. Отначало се опитах да възприема миризмата, но ми идва прекалено остра и натрапчива. Не мисля, че някой би й се зарадвал, затова и той отива в кофата.

6. Молив на Wet n Wild в златен цвят (никъде не видях името му). Когато го видях много му се израдвах заради самия цвят, защото....ами кой не обича златно. Доста мек е на допир и на ръката стои добре, но нанесен на очите въобще не се вижда. Трябва да го повтарям по няколко пъти, за да изкарам някакъв цвят, а когато съм го изкарала очите ми вече са раздразнени. Просто не си заслужава.

Това бяха всички разочарования, които съм събрала през може би последната една година.
Всъщност се радвам, че продуктите са толкова малко и си пожелавам да попадам на все по-малко такива продукти. Ако все пак един продукт не ви харесва по-добре да се разделите с него, особено ако е от бюджетните ви придобивки.

Хубав ден!

No comments