Empties March

Здравейте, момичета! С идването на пролетта тялото ми се нуждае от по-сериозно възстановяване след студените зимни месеци. Това си личи и от продуктите, които съм ползвала през последния един месец.
Ето кои са те:



1.Спрей за предпазване на косата от топлина от Avon. Не съм сигурна до колко върши работа, но засега не съм намерила по-добър спрей, а и този е доста икономичен.
2.Шампоан за коса на Polyhymnia. Доста странен ми се вижда- под форма на гел е, не се пени добре и има странен аромат. След всичко това не мисля да си го взема отново.
3.Един от любимите ми балсами за коса е този на Wella Professionals. Ухае приятно, пени се добре и прави косата ми много мекичка. С цялото пролетно изсушаване на косата ми, обаче, се оказа, че не е достатъчно ефективен и сега си търся нещо по-силно.
4.Душ гел за тяло на Bioderma. Има неутрален аромат и не изсушава кожата. Предназначен е за суха и чувствителна кожа. Повече за него съм писала тук


5. Ексфолираща паста за лице Let The Good Times Roll от Lush. Толкова съм го хвалила, че задължително ще си взема нова опаковка. Повече за него може да видите тук
6.Почистващи кърпички на Бочко. Стигат за доста дълго време и проблема е, че почват да изсъхват преди да съм ги изхабила напълно. Ще се насоча към друга марка за разнообразие.
7.Спрей за тяло с ванилия от Avon. Много харесвам аромата на ванилия и го използвах както върху себе си така и за ароматизиране на стаята. За съжаление аромата не е много траен.
8.Лосион за тяло с ванилия. Много ми хареса, попива бързо, аромата е сравнително траен и придава на кожата блестящ вид. Беше и сред последните ми любимци.  Бих си го взела отново.
9.Лосион за тяло Perceive от Avon. Има лек парфюмен аромат и се разнася много лесно върху кожата, но не можа да ме впечатли с нищо по-особено и не мисля да си го взема отново.

Това са всичките ми празни опаковки засега, надявам се да ви е било интересно.
Хубав ден!

2 comments

  1. Много обичам кърпичките на Бочко, като се прибера винаги се запасявам с по 4,5 пакета и ме издържат цяла година, докато се прибера отново :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, страшно са икономични. На мен един пакет ми стига за около три месеца.

      Delete