Цялостна грижа за кожата на лицето 2015

Здравейте, момичета! След разглеждане на публикациите ми до тук забелязвам, че имам много ревюта за почистващи продукти и продукти за грижа за лицето, но досега не съм показвала целия ритуал, всички продукти, които използвам както и тяхната последователност. Логично е той да се променя след известно време, заради което слагам и годината в името на поста :)

Преди да започнем- кожата на лицето ми е нормална към мазна, без зачервявания пъпки и други по-сериозни проблеми, които да изискват по-специална грижа. Единствения проблем, който имам са чувствителните ми очи, които се възпаляват и почервеняват много лесно при използване на по-силен грим и почистване с неподходящи продукти. Все още спадам към групата 20+ и не се нуждая от по-сериозна anti-age грижа, а само от добро почистване и хубава хидратация.


Най-общите стъпки, които трябва да се спазват са две:
1.Почистване
2.Хидратация


 Почистването при мен е доста разнообразно и често сменявам продуктите, защото обичам да експериментирам и винаги търся новият перфектен за мен продукт. В момента свалям грима си с почистващото масло на Liearc, а за грима на очите използвам мицеларната вода на Avene. Имам супер чувствителни очи и засега не съм успяла да намеря друг продукт, който да не дразни очите ми (съвсем сериозно!) Олио, гел, мляко, мицеларна вода или лосион...това е единствения продукт, който не кара очите ми да сълзят, което автоматично подрежда мицеларната вода на Avene на първо място в списъка ми с такива продукти.  Освен ежедневното почистване ексфолиацията също е много важна, тъй като чрез нея се премахват мъртвите клетки, които запушват порите и не позволяват на кожата да диша нормално. В ексфолиантите на Lush съм влюбена и мисля да пробвам всичките варианти, които марката предлага като засега използвам Bruche De Noel и съм много доволна. С маслата, които съдържат не изсушават кожата като другите ексфолианти, подхранват я и повечето миришат много приятно. Няма как да подмина и устните като тук отново използвам ексфолиант за устни на Lush , който не само носи сладкото име Bubblegum, но и мирише на дъвка. Един път в седмицата ми е напълно достатъчен, за да са устните ми меки и гладки. При нужда го използвам и по-често. На определена термална вода не съм се спирала досега, а подред изпробвам всички като в момента съм с тази на Uriage. За термалните води нямам определено време от денонощието, нанасям когато усещам лицето си сухо, като през зимата е по-рядко и зачестявам употребата им през лятото. Маска използвам един път в седмицата като отново редувам различни видове. Засега използвам сашета, тъй като забелязах, че не успявам да привършвам навреме маски с размер 75 и 100мл. и срокът им на годност изтича.


За хидтратиране използвам няколко варианта. Все още нямам сериозни бръчки, затова използвам главно гел-кремът за лице на Vichy, за който съм писала подробно тук
От околоочния гел въобще не съм доволна. Първо със самия ролер не може да се прецени точното количество, а и ти залепва миглите за кожата. За него съм писала тук
Когато искам по-интензивна грижа и превенция на бръчки използвам тестерче на Lierac Magnificence, а когато кожата ми е суха разчитам на твърдия серум на Lush Full of Grace да я подхрани с многото си масла. Серумите проникват по-дълбоко в кожата и могат да се използват под крема за лице. Въпреки това аз използвам блокчето самостоятелно, тъй като мисля че е пренаситено с полезни съставки и няма нужда от допълнително подхранване.

Грижата за кожата разпределена в денонощието изглежда по този начин:

Сутрин:Когато бързам сутрин нямам много време за грижа за кожата, затова и претупвам нещата. Набързо измивам лицето си с лека измиваща пяна за лице на Avon( забравила съм да я включа на снимката) или почистващия гел за лице на Avene, след което набързо добавям гел-кремът за околоочен контур и за лице на Vichy и поставям гримът си.

Вечер: Махам гримът си почти веднага след като се прибера с маслото на Lierac и мицеларната вода на Avene, след което доизбърсвам остатъците с мокра бебешка кърпичка. След няколко минути нанасям околоочния гел на Vichy и завършам с кремът на Lierac или серумът за лице на Lush. На устните нанасям балсамче като любимото ми в момента е Sweet Mint на EOS.

Надявам се да съм ви била полезна с тази публикация. Споделете вие как се грижите за лицето  си :)





No comments