Saturday, 20 December 2014

Коледни изкушения

 Остават само няколко дни до Коледа! Вместо да слагам пост за любимци през месеца реших да покажа няколко продукта, които ме карат да чувствам празника още по-специален. Такива продукти са с аромат на канела, коледни курабийки, мед иии направо мисля да ви ги покажа  :)


Започвам с продуктите за тяло и вана. Може би не е изненада, че всички са на Avon. Марката излезе с много коледни аромати, които няма как да пропусна да пробвам, а и продуктите ми се носят до вратата (ура за мързеливото пазаруване!)

1.Лосион за тяло с ванилия и подправки. Ухае много сладко главно на ванилия, излиза от тубичката на два цвята както е нарисувана и самата опаковка, и целият блести! Е, може би блясъка не би се харесал на всички, но пък на мен ми е все едно някой ме е посипал с магически прашец :)
2. Лосион за тяло със шоколадови трюфели. Консистенцията е гъста, затова за мен е по-скоро като крем за тяло. Разнася се малко по-трудно от обикновените лосиони, но пък и хидратацията е по-сериозна и аромата се запазва много по-дълго време. Тези, които ме следят отдавна знаят, че не ми е първата опаковка от продукта, има го наличен през цялата година и ще продължа да си го взимам.
3.Пяна за вана с аромат на канелени курабийки! Ами как да не ти е коледно!! Новичка ми е и още не съм я пробвала, но пък ухае страхотно и тази серия продукти на марката правят страхотна пяна, така че имам големи очаквания :)
4.Още една пяна за вана, която взех съвсем скоро и не съм изпробвала. Тази е леко по-цитрусова от останалите продукти до тук, но пък опаковката е много сладичка и е идеална за коледен подарък.


5.Маска за лице на Freeman със шоколад и ягоди. За първи път пробвам маски на марката и съм доволна. Главно се усеща аромата на шоколад и мога да го сравня с този на лосиона за тяло със шоколадови трюфели. Изсъхва страшно бързо (за около 10мин.) и се маха лесно. Оставя кожата на лицето ми по-гладичка и забелязвам леко свиване на порите на носа. Едно такова саше от 15мл ми стига за около месец (4-5 ползвания) и цената е много изгодна (около 3лв). Ако някой е виждал такива маски из магазините (моята е от онлайн поръчка) моля да сподели.
6.Почистващ продукт за лице Let The Good Times Roll на Lush. Аромата е на карамелизирани пуканти и ми стана толкова любима, че започнах да я използвам всеки ден. Може да видите повече за нея тук
7.Крем за ръце от Essence от лимитираната им колекция Cookies & Cream. Освен сладката миризма не видях нищо особено, с което да запомня кремчето, а и след половин година аромата леко се промени, така че гледам скоро да приключа с употребата му.
8.Крем за крака с макадамия. Отново сладка миризма, по-скоро на мед. Въпреки че е голяма мъка вечер с грижата за краката се старая да не я пропускам, когато не съм много уморена и засега съм доволна от продукта.


И все пак през тези месеци е хубаво и да не забравяме грижата за устните! Няколко аромата, които си заслужава да бъдат изядени:
9.Масло за устни от Avon- топи се върху устните и се задържа на тях около час.Опаковката е от 15мл. и ще ми стигне за доста дълго време. Повече за продукта тук
10. Още един нов продукт, който взех съвсем скоро- NYX Butter Gloss. Ухае на крем както е и името му.NYX Creme Brulee има нежен розов цвят и наистина се разнася на устните като масло. Не лепне и остава около 2-3 часа. Скоро мисля да направя и по-подробно ревю.
11, 12.- Глосове на Essence. За тях съм писала подробно тук
Накратко: ухаят на сладки, матови са, имат хубави естествени цветове и не лепнат. Ползвам си ги почти цяла година с голямо удоволствие.

Това са коледните ми фаворити, надявам се да ви е било интересно.
Хубав ден!

8 comments:

  1. Страхотни продукти :)) Кремът за ръце на Essence е супер сладурски :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И той и всичко останало! :))

      Delete
  2. Всичко изглежда толкова...вкусно, хахаха <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, не знам как още не съм опитала още нищо...трудно е! :D

      Delete
  3. Toчно днес се набавих един от тези глосове на Есенс.... странно ми е да ги наричат глосове, като има почти всички данни на червило ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Така е и все пак много ги харесвам :)

      Delete
  4. Joanna, направи като мен :) Просто си я поръчай от olx на двойно по-ниска цена :)

    ReplyDelete
  5. Предния ми коментар беше в грешния прозорец :)
    Аз също много харесах глоса от първото ползване и най-вече е един от най-хубавите кърваво червени цветове, които съм намирала :)

    ReplyDelete