Bourjois 1 Seconde Gel Finish

В една от последните Beauty Box кутии получихме пълноразмерни лакове на Bourjois и тъй като цветът е много подходящ за зимните месеци реших да ви покажа какво ми се падна и как изглежда на ноктите.
Лакът, който аз имам е номер 23 In The Navy и е наситен тъмносин цвят с гел ефект. Изсъхва сравнително бързо (не чак за 1 секунда, но скоростта е задоволителна) и наистина има гел финиш, който в домашни условия се постига трудно. Доста е плътен и може да се нанесе само на един пласт, но аз както винаги го нанасям с два пласта. Издържа около 5 дни, след което трябва да се поднови.


Това, което не ми хареса, е че още при първото нанасяне се появиха балончета, които може да се забележат и на снимките, което значи че лакът е престоял известно време преди да ни бъде изпратен. Освен това като всеки друг по-тъмен лак боядисва много ноктите и е добре да се използва база преди да бъде нанесен.
При този маникюр използвах и лак за рисуване като добавих една сребърна лентичка в основата на ноктите, която допълни лака идеално.

Цена: около 12лв за 9мл

Какво мислите вие и на какъв цвят ще заложите през празниците?
Хубав ден!

4 comments

  1. Много хубав син цвят :)) Много харесвам маникюр с полумесеци, но изобщо не мога да го направя :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз доста се помъчих докато станат, изисква доста търпение.

      Delete