Empties January

Здравейте момичета! През изминалия месец прекарвах повече време вкъщи, заради студеното време и имах възможност да изпробвам някои тестерчета, които стоят от доста време и си чакат да им дойде редът. Затова реших поста с празните опаковки този път да е посветен на тестерите. Ето какво имах възможност да пробвам през месец януари:

Червила
И двете червила са от Avon.Тестери може да се вземат от всеки представител и за разлика от повечето козметични брандове, които ги разпространяват безплатно, тук са на цена от около 60 ст. за брой. Имената са Nude Slip и Natural Glow. Имам още, които не съм пробвала или изхабила напълно, то точно тези двете много ми харесват и вече си взех оригиналните червила.
Въпреки цената на тестера предпочитам да пробвам нещо преди да го купя, за това съм доволна, че все пак има възможност да се вземат тестери.

Почистващи продукти:
Да, този месец пробвах доста такива продукти, защото се опитвам да намеря най-подходящите за мен, с които да почиствам добре грим, а и да тонизирам,освежа и хидратирам лицето си. Най-вероятно няма да се спра на един продукт, а ще взема няколко.
Тези, които пробвах са:
Мицеларната вода на Nuxe
Почистваща вода на Avene тук

Мицеларна вода на Bioderma тук
Мицеларна вода на Eucerin
До тук съм най-доволна от мицеларната вода на Nuxe и нямам търпение да си взема голямата опаковка.
 Почистващ разтвор и хидратиращ гел на Shiseido, които получих с Prettybox кутията. Почистващият разтвор върши добра работа върху лицето, но трудно маха грима от очите. Хидратиращият гел е с много лека текстура, попива бързо и има много приятна миризма. И от двата продукта съм доволна, но не бих ги взела заради високата им цена.

Душ гел на Lierac. От много време си го стискам, защото го обожавам и не исках да ми свършва, но видях, че срока на годност е кратък и реших да не чакам докато се развали.
 Имам отделен пост за него и олиото на Lierac тук
Концентрат мазна кожа на Bioderma- много добре почиства кожата и премахва цялата мазнотия от челото ми, но е малко силен и не съм сигурна дали бих си взела по-голямо количество от него.
Ампула против косопад на Vichy. Количеството го изразходвах за един път и не мога да кажа дали има разлика след използването й.

И накрая моята парфюмна мания :))
Няма да описвам всички парфюми, защото са доста. Вместо това само ще кажа кои са и кой от всички успя да ме плени:
-Narcisio Rodriguez
-Lolita Lempicka EDT
-Lolita Lempicka EDP
-Burberry Body
-Roberto Cavalli
-Paco Rabanne 1 million
-U by Ungaro (Avon)
Повечето ми харесват, но в любимец се превърна този на Roberto Cavalli  и мисля той да е следващия парфюм, който ще си взема.

Това са всички тестери,които пробвах през последните 1-2 месеца.Надявам се да съм помогнала при избора на някой от тези продукти :)
Хубав ден! хо хо





2 comments

  1. Здравей, аз на ЛЛ и двата ги обожавам, а кой е точно парфюма на Кавали, че ме заинтригува?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз много го търсех, но май си няма свое име. Добавила съм снимка на парфюма в wishlist-а ми тук
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1401396793431741.1073741832.1389604877944266&type=3

      Delete