Идея за съхранение на червила (DIY)

Здравейте момичета! Колекцията ми непрекъснато нараства,което ме кара постоянно да търся нови начини за побиране на повече продукти в едно тясно шкафче.Досега обръщах внимание само на продуктите за лице,защото не смятах че шкафа с червилата ще ми се види тесен, но вече и това не ми стига,а червилата се трупат едно върху друго.
Ето в какво ги съхранявах преди:
Това е един от така известните в Америка clear containers,които там са широко разпространени и са на цена от 2-3$. Тук, обаче се намират доста трудно,а ако имате късмет да ги намерите някъде цената им ще е поне 10 пъти по-висока...
Въпреки че почти цяла година бях доволна от този начин за съхранение вече всичко наблъскано тук прелива и се наложи да измисля нещо ново.Много отдавна търсех поставки за червила и не можех да намеря такива никъде, докато едно момиче блогър не се похвали с нейните и беше много мила да сподели от къде ги е взела,за което съм й много благодарна :)
Та ето и резултата след най-накрая успешното търсене:
Какво представлява?
Поставка за червила.Всяка една побира 9 бройки.
От къде мога да си я взема?
Продават се в Jumbo.Възможно е разположението на стоките в различните магазини на веригата да е различно,но винаги се намират в грим секцията.
Цена:
3лв за брой

Както се вижда освен червила могат да се поставят и балсамчетата,които са в стик форма.В момента за мен това е най-добрия начин за съхранение- всяко едно червило се вижда и вече не забравям какво имам.Недостатък е, че червилата,които са под формата на молив и тези,които не са в стандартната форма не могат да застанат добре на тази поставка и за тях мисля друга кутийка.Въпреки това този начин е идеален за по-голямата част от колекцията ми и съм страшно доволна от него.
Надявам се да съм била полезна с тази идея.Вие къде държите червилата си?Ще се радвам да споделите! Хубав ден ви желая :)

No comments