Too Faced Sweethearts

Здравейте момичета,как сте? Днес съм ви подготвила поредното ревю на пореден страхотен за мен продукт, този път на марката Too Faced.Доста отдавна искам да си взема нещо от тази марка,защото е доста хвалена,но тук много трудно може да се сдобиеш с нещо такова.Единственото място,където може да отидеш и лично да разгледаш,пипнеш и харесаш нещо е в Sephora.Другия вариант е през интернет някъде (през официалния сайт не доставят до тук). Изборът в Sephora е доста беден,но пък аз нямах нищо на Too Faced,така че имаше на какво да се радвам.Не изключвам и факта,че всичките им продукти са в страхотни опаковки,толкова са сладурски,че просто не можеш да ги подминеш :)
Така продуктът,на който се спрях е ружът Sweethearts.
Както казах опаковката е уникална,толкова ми харесва, че не спирам да я гледам :)))
Цената му е 60лв за 5,5гр продукт.
Отвътре има три цвята руж:
Могат да се нанасят поотделно и изглеждат така:

 Доста близки са цветовете,но определено не са еднакви.Друг вариант е с кръгови движения на четката да се вземе и от трите цвята:
Цветът е доста пигментиран и за мен лично е нещо средно между бледо розово и прасковено.Въпреки че не изглежда толкова ярък е възможно да се прекали,затова препоръчвам да се нанася внимателно без да се натиска много четката, с която се разнася.Според мен е подходящ както за ежедневен грим,така и за вечерен заради добрата си пигментация.Едно нанасяне при мен стига за целия ден,но за да стои добре ружа без да мръдне е добре да има добра основа под него.На допир текстурата е супер мека,лесно се взима дори и от най-меката четка и се разнася без никакви проблеми.Не е напълно матов,има и малко блясък,който в никакъв случай не е прекален и би стоял добре на всякакъв тип кожа.
Като цяло за мен този руж е от моята must have серия. Наблягам на моята,защото има и други продукти с такъв цвят, които са на по-приемлива цена. Знам че цената е малко висока,но не мисля че някога ще го свърша (поне досега никога не ми е свършвал руж) и според мен е подходящ за всякакви поводи.
Вие какво мислите за този руж?Бихте ли си взели нещо на марката?


4 comments

  1. Ох,много красива опаковка.И самият руж изглежда супер,но нещо така да ми се свидят 60лв..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, аз обикновено си позволявам по-скъпи подаръци само по празници. Това бижу беше коледен подарък :)

      Delete