Lierac Huile Sensorielle (душ гел + олио за тяло)

Здравейте момичета,как сте?Колко бързо се променя времето,вече е по-студено,дните са по-къси и трябва да започнем да подготвяме тялото си за неизбежните промени.Днес съм ви подготвила продукти,които са с по-тежък аромат и според мен са добър избор за настъпващата есен,а и за зимата.Става дума за за душ гелът и мултифункционалното олио на Лиерак,които в момента се предлагат на промоционален комплект-при покупка на олиото получаваш подарък душ гел.
Започвам първо с душ гелът:
За първи път го пробвах от beautybox кутията за юли-август.Продуктът дойде в travel size от 30мл (може да го видите на втората снимка).
Какво казват от марката:
 Нежен душ-гел без съдържание на сапун, с богата растителна формула, който се трансформира в чувствена и деликатна пяна за нежно почистване и предпазване на кожата от дехидратация.
Oсновни съставки:
Изключителната комбинация от масла на гардения, камелия, жасмин заедно с нотките на османтус, свеж амбър, ванилия и вертивер оформят пленителния аромат на маслото.
Начин на употреба:
Използва се във вана или под душ за незабравимо усещане върху кожата.
Моето мнение за продукта:
Още щом видях продукта нямах търпение да го пробвам.Наистина представянето на продукта беше прекрасно и се отличаваше от всички други продукти в кутията,защото си имаше собствена "опаковка" и определено привличаше погледа.Първото нещо,което ми направи впечатление е че душ гелът е супер икономичен,трябват ти няколко капки,за да покриеш цялото си тяло.Лесно се отмива,хидратира много добре кожата и я прави доста гладка,което досега не съм забелязвала при други душ гелове.Ароматът е уникален и остава около четири часа след като си си взел душ,което определено ми направи добро впечатление.

Мултифункционално масло:
Беше в промоционален пакет с душ гела и просто не можах да подмина офертата.
Какво казват от марката:
Мулти-функционално масло за лице, тяло и коса, което подхранва и регенерира кожата, придава еластичност на косата и релаксира сетивата при добавяне към водата за вана.
Основни съставки:
Изключителната комбинация от масла на гардения, камелия, жасмин заедно с нотките на османтус, свеж амбър, ванилия и вертивер оформят пленителния аромат на маслото.
Начин на употреба:
  Може да се използва на суха и влажна коса и кожа.
 Маслото може да се използва за масаж на лице и тяло за моментален комфорт и релакс.
 Малко количество от маслото, нанесено върху краищата на косата незабавно ги подхранва и ароматизира.
 Добавено към ваната с вода, маслото се трансформира в млечна текстура.
Моето мнение:
1.За коса-Аромата  е уникален и нанесен върху косата остава чак до следващото измиване.Но ми изсушава косата и мисля че не е подходящ за моя тип коса.
2.За тяло.-Споменах ли вече,че ухае невероятно??Влюбена съм в този аромат и го използвам дори вместо парфюм.След душ го нанасям на цялото тяло (не се притеснявайте няма да свърши толкова бързо) с масажни движения и изчаквам няколко минути да попие върху тялото.Хидратира много добре и прави тялото по-меко и гладко,а аромата остава през целия ден и нямаш нужда от парфюм.
3.За масаж на лицето и тялото и като пяна за вана.-Както вече казах маслото го слагам с масажни движения,така че като масажен продукт действа доста добре,а предимството му пред други масажни продукти е лекия ненатрапчив и в същото време пленяващ аромат,от който не мога да се откъсна последните няколко дни.Като пяна за вана не го ползвам,защото предпочитам да пестя всяка капка от продуктът и да го използвам за тяло,тъй като най-много ми харесва тази негова функция.

Като цяло съм много доволна и от двата продукта и препоръчвам всички,които искат да пробват нещо по-луксозно да се насочат към линията Les Sensorielles,няма да сгрешите :)
А вие ползвали ли сте мултифункционално олио за тяло досега и какво мнение имате за мултифункционалните продукти?Ще се радвам да споделите мнението си :)

3 comments

  1. Аз също имам травъл размера от Пинкс кутията - много хубав аромат, но винаги оставам с едно неприятно чувство и загубено доверие, когато в рекламата ми обещават едно, а дефакто се оказва съвсем друго. Какво имам предвид ли - според производителят продуктът е "нежен душ-гел без съдържание на сапун", а точно втората съставка е осапунителя, така известният SLS (Sodium laureth sulfate).

    Преди години SLS е използван като индустриална добавка в силно почистващи препарат за обезмасляване, а днес се намира в продукти, които са в близък и чест контакт с човешката кожа. SLS е един от основните фактори, предизвикващи дразнене или възпаление на кожата, защото има способността лесно да прониква в слоевете на дермата и да навлиза в кръвния поток. Разяждащият пенлив агент лесно унищожава липидните пластове, които се грижат за гладкостта и еластичността на кожата.

    В интернет има още много материали по въпроса. Мисълта ми беше, че най-мразя да ме правят на будала и с гръмки и красиви фрази да ми представят един продукт, а реално да предлагат нещо друго...

    ReplyDelete
  2. Невероятни са, много благодаря за ревюто. Някой ден ще се сдобия с тях, превъзходна миризма имат!

    ReplyDelete
  3. Аз също харесвам Lierac, много!
    Мнението ми за душ гела се припокриват изцяло с твоето, страхотно ревю!
    Скоро мисля да пробвам и маслото...

    ReplyDelete