Beauty box October

Здравейте момичета!Ето че мина още един месец и дойде време за новата кутия Beauty box.Знаех че ще дойде тези дни и я чаках с нетърпение,затова веднага щом дойде бързам да я покажа. Знам че доста момичета я получават,но този месец има някои селектирани продукти и всеки получава някои по-различни неща,затова се радвам да покажа аз какво съм получила и съответно да видя какво са получили другите.
Новото,което видях още щом отворих кутията беше различното представяне на продуктите-не са събрани на картонче,а на мини каталог,който изглежда по-представителен:
И така ето ги и продуктите:
1.Различен продукт на марката Wet n Wild,която ми е една от любимите марки и чаках с нетърпение да видя какво ще ми се падне.Надявах се да бъде гланц за устни какъвто и получих.
Изненадата се оказа неприятна обаче-има ужасно оста миризма,която направо ме удря в главата всеки път когато се опитам да го отворя.По мое лично мнение са прекалили с ланолина и вазелина (поне на това ми мирише) и не съм сигурна дали ще мога да изтърпя тази миризма върху устните си.Опаковката е оригинална на цена от 7.90лв

2.Душ гел и крем за лице на Bioderma.
Знам че се повтаря,но на мен лично марката много ми харесва и се радвам,че отново получавам продукти от нея.Душ гелът вече беше пуснат с кутията Prettybox и съм го изпробвала,така че спокойно мога да кажа,че продуктът е страхотен ще ви хареса и мисля скоро да напиша статия за него.За кремът за лице не съм много сигурна-пише че е подходящ за суха и много суха кожа,а моята е от нормална до мазна ( в момента даже доста мазна) и не знам дали ще ми е от полза.
Оригинален размер на душ гелът- 500мл-35.90лв.
Оригинален размер на кремът-200мл-27.90лв.


3.Arm and Hammer Advance White-избелваща паста за зъби
Нещо ново и различно,което не съм виждала досега в такава кутия,но идеята ми харесва,защото съм голям маниак на тема бели зъби и нямам търпение да я изпробвам.Ако има видим ефект бих си закупила оригиналния продукт,който е 75мл-4.40лв.

4.Комплект на Vichy за идеална кожа.

Кутията съдържа:
-Vichy Liftactiv крем 3мл
-Vichy Idealia крем 3мл
-Vichy Neovadiol Gf крем 3мл
-Liftactiv Flexiteint ФДТ 1мл
-Dermablend ФДТ 1мл
Всичко изглежда прекрасно,но за жени над 30 и няма да мога да кажа нищо за тези продукти...

5.Vichy Idealia Life Serum 1.5ml
Оригинален размер 30мл-68.72лв
Този серум не съм сигурна за каква възраст е подходящ,но при описанието са наблегнали на много проблеми и мисля да го пробвам.

6.Matrix Heat Resist шампоан 10мл
7.Matrix Heat Resist балсам 10мл
Двата продукта идват с мини каталог на марката представящ продуктите.Не съм използвала досега продукти на тази марка и нямам мнение,но след като ги изпробвам ще споделя какво мисля за тях.

8.Оleo-Relax флуид 15мл
Оригинален размер 125мл
Получаваме 3 мостри всяка по 5мл.Това също е продукт,който не съм използвала и нямам търпение да изпробвам.

9.C-THRU Coral Dream EDT 0.5ml
Оригинален продукт 50мл-17.30лв
Тук пак имаше селекция на продукти и на мен ми се падна този парфюм.Единственото,което не ми харесва при представянето е опаковката,в която е поставен-прилича на опаковка за хапче и ми е чудно при отварянето му как бих го запазила там (според мен ще трябва да се използва целия продукт наведнъж иначе няма как да се съхрани).

10.Bourjois Glamour Chic 0.7ml
Oригинален размер 50мл-39.90лв
Това е третият паднал ми се продукт на случаен принцип и отново със странна опаковка-саше,което е за еднократна употреба като най-вероятно продуктът ще трябва да бъде използван наведнъж.

11.Шоколадче от френската авиокомпания Air France по случай 80 годишнината на компанията.



Ами това бяха всички продукти от кутията за този месец.Като цяло съм по-доволна този път,има доста повече продукти,които бих изпробвала,по-малко противостареещи продукти и най-вече без мъжки мостри!
Мен не ме притеснява това че повтарят марките стига продуктите,които включват да са подходящи за мен.Фаворит от тази кутия,който най-много искам да изпробвам е избелващата паста за зъби.
Вие какво мислите за тази кутия?Харесват ли ви продуктите?

6 comments

  1. Аз както виаги още не съм я получила, интересно ми е какво ще ми се падне, но иначе не е лоша ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами като изключим смърдящите гланцове всичко друго е хубаво според мен :)

      Delete
  2. Аз също се надявах на гланц или молив на Ует енд Уайлд, но ми се падна лак. Сега като те чета, май е добре, че е лак. Мразя нещо да мирише гадно.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз много исках да ми се падне гланц, но сега вече предпочитам да ми се беше паднал лака :)

      Delete
  3. И на мен ми се падна този гланц,наистина миризмата не е приятна,но при нанясане на устните не се усеща,а и стои много добре.Пробвай го :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пробвах го,но пак ми мирише и не мога да го търпя на устните.Явно съм по-чувствителна към миризми.

      Delete