Avon Lip & Cheek Tint - Желе за устни и скули

Здравейте, момичета!

Лятото започна и вече се оглеждам за предложения за свежа лятна визия. В тази връзка се спрях на един от новите продукти на Avon, а именно желе за устни и скули в цвят Muave Melt.



Продукта пристигна при мен в малко пластмасово, прозрачно бурканче със завъртаща се капачка. Опаковката изглежда стабилна. Дори и да се отвори случайно не мисля, че продукта би се разсипал. Както е и името му това си е желе и няма никакво мърдане или изтичане от бурканчето.



Консистенцията е странна и лепкава и досега не бях пробвала такъв тип продукт. Цветът на пръв поглед е приятен- лек розов нюанс, но с металически ефект, който не ми допада особено. След няколко опита за нанасянето му реших, че най-добре е да се нанася с пръсти. Нанасянето на устните е бързо. Нужни са 1-2 минути, за да изсъхне. Оттам, обаче се събира по гънките на устните и всяко несъвършенство изпъква. Металическите отблясъци също не ми допадат, а в допълнение към това и се усеща при носене, което за мен не е вариант.


На скулите както може и да се предположи също има проблеми. Там цветът по ми допада, може да се нанесе, така че да изглежда само като леко поруменяване на бузите. Истинският проблем тук е самото нанасяне, което става бавно и трудно. Скулата става на петна, нанася се неравномерно и достигането на завършен вид е цяло приключение. Отнема доста време, което аз нямам. Целта на един продукт е да се нанася бързо и лесно, което на мен в случая не ми се получава.
И в този ред на мисли не бих го препоръчала на начинаещи и непрофесионалисти като мен. Така и не можах да го харесам и не мисля, че в бъдеще бих го използвала.

Пробвахте ли вече това желе и какво мислите за него? Ако сте успели да го накарате да изглежда добре при вас ще се радвам да споделите опит :)
Хубав ден!


Facebook                            Instagram

No comments