Colourpop Blush Crush Palette- Ревю

Здравейте, момичета!
Днес най-накрая ми се пишеше за грим и ще ви споделя впечатленията си за първата ми палитра на ColourPoP,  с която се сдобих през февруари. От толкова години гледам ревюта на техни продукти, че това ми беше като сбъдната мечта.:D Исках да пробвам която и да е палитра просто, за да видя за какво е цялата тази истерия и да проеверя дали качеството наистина си заслужава. Имайте в предвид че при нас след всички такси, които заплащаме продуктите им излизат двойно дори тройно по-скъпo и това може да повлияе мнението ни за съотношението цена/качество.

И така първото нещо, което ми направи впечатление, когато палитрата дойде при мен е че всъщност е доста по-малка отколото си я представях. Общо взето се побира в дланта ми. Опаковката е картонена кутия, а дизайнът е страхотен, нежен, романтичен. Гледам си я с голям кеф, даже мисля че ще стои добре и върху тоалетката ми като декорация. Палитрата се затваря с магнитен механизъм, а отвътре няма огледало.



Съдържа 9 цвята сенки в розовата гама, 8 от които са по 1 грам и 1 е 1,45гр. Три от цветовете са матови.
Цветовете са както следва:
Lovesick- матов кремав цвят, който не се забелязва на моят тон кожа. Използвам го като основа на целия клепач за по-лесно преливане на сенките.
Pop a Bottle- перлен брокат
The One- прасковен мат
Enamored- плътен розов цвят с перлен финиш
Made U Blush-прасковен цвят с едри златни частички
Blossom Up- за мен е розово със златен подтон
How Rouge-винен цвят с едри сребърно-бели частици
Cheek 2 Cheek- пепел от рози с матов финиш
Blush Wine- този е като How Rouge , но с една идея по-тъмен и по-наситен на частици.




Впечатленията ми от палитрата:
Любими цветове са ми Enamored и  Blossom Up. Това са идеалните ежедневни цветове, с които можеш да минеш целия клепач и грима ти да е готов. Pop a Bottle мислех че няма да ми допадне, само блясък без цвят за какво ми е? Да, но реших да го пробвам като топър върху други цветове за по-голям блясък и резултата беше УаУ!!! Успява да придаде допълнителен блясък в перфектно съчетание с всеки друг цвят от палитрата. Толкова се пристрастих към него, че нямаше визия, за която да не го използвам. Просто грима ми не изглежда завършен без него, обожавам го. Blossom Up е цветът, който си търсех от доста време и не съвсем отдавна успях да го намеря в глитъра на MAC в цвят Rose. Той ,обаче ми дразни очите, докато с този тук нямам проблеми и се радвам, че е негов dupe.



Плюсове:
Може да направиш разнообразни грим визии от съвсем ежедневни до доста силни вечерни гримчета благодарение на тъмните цветове. Има идеален баланс между матови цветове за преливки, шимър за целия клепач и цветове с едри бляскави частици за по-дръзка визия.

Минуси:
Няма огледало и не би ми била достатъчна при пътуване. Обикновено не си нося допълнително огледало, така че ще трябва да взема със себе си палитра, която има такова. Освен това каквито и визии да се опитам да направя винаги стават в розовата гама. Ако искаш нещо по-различно трябва да използваш друга палитра. Цветовете How Rouge и Blush Wine изглеждат почти по един и същи начин нанесени на клепача и според мен трябваше да изберат някакъв друг вариант вместо един от тези двата.

Мисля че това е всичко, за което се сещам. Ако имате въпроси с радост ще ви отговоря!
Хубав ден!



Facebook                       Instagram

No comments