Ulatea Detox Tea

Здравейте, момичета!
Как прекарвате празниците? Аз гледам коледни филмчета, гушкам се с бебчето (в идеалния случай) и пия горещ чай.  Последното винаги е задължително и не го пропускам дори когато съм на крак през целия ден. Винаги има време за чай. В този ред на мисли днес ще ви споделя за новия ми любимец, който използвам вече от повече от месец всеки ден, а именно Ulatea Detox чай за детоксикация на организма.



Чаят идва в голяма картонена кутия със синя капачка. Въпреки че капачката не се завърта, нито има характерното "щрак" кутията е доста стабилна. Отвътре чаят е в допълнително прозрачно пликче,  което може да се вземе при пътуване и не заема много място.
Съставът му е напълно натурален и няма никакви допълнителни оцветители и стабилизатори.



Състав:

Зелен чай сенча, Рой Бос, Коприва, Глухарче, Лавандула, Бял Трън, Шипка, Маслина, Глог, Трибулус Терестрис, сибирски женшен, Жълт Смил, Облепиха.

Действия на съставките:
Зелен чай- детоксикиращо
Рой бос- антиоксидантно
Коприва- подпомага храносмилането
Глухарче- подпомага храносмилането
Лавандула- успокояващо
Бял трън- хепатопротективно
Шипка- богата на вит. Ц; имуностимулиращо
Маслина- листата имат хипотензивно действие
Глог- уравновесява ЦНС, подпомага действието на сърдечно-съдовата система
Трибулус терестрис-регулира женските полови хормони
Сибирски жен шен- имуностимулиращо
Жълт смил- диуретик
Облепиха- диуретик

*Лечебните растения имат повече от едно действие и може гореспоменатите да не са главните им действия, но тези съм ги написала по спомени от студентските ми години.



 Как го използвам? Сварявам си вода на 80 градуса, след което използвам от малките цедки, които се събират в чаена чаша. За мен това е най-лесният вариант за направата на насипен чай. Пия го чист, без мед, но за тези, които не са свикнали с билковите чайове може би вкусът няма да им допадне. Не е горчив, но си мирише на билки.



А дали действа?
След като състава е изцяло с лечебни растения няма как да не действа, но трябва да се пие продължително време без прекъсване. Аз си го правя сутрин преди закуска и вечер преди лягане, а когато мъжа ми го видя започна и той да го пие и така настана една надпревара кой ще се докопа до повече чай. :D

Единствената ми забележка е да няма разминаване в подредбата на състава с кутията и в сайта, защото се очаква количеството на съставките да е според реда на подреждане.

Повече информация за чая както и други видове чай може да видите на официалната страничка на Ulatea.

*Продукта ми е предоставен за проба от PR, но постът не е спонсориран.


Facebook              Instagram











No comments