DIY Украса на маса за гости

Здравейте, момичета!

Днес ще ви покажа още една идея, с която може да персонализирате декорацията за празник и да спестите малко пари. Ще ви покажа моят вариант за украса на масата за гости на официално събитие. Обикновено масата има плат по дължината й в тон с цялостната украса, цветни салфетки, подаръчета за гостите и букети. За един букет моята декораторка взима между 20 и 40лв., а на мен ми трябват няколко такива, затова реших на намаля този разход, който може да скочи и до над 100лв.

От доста време се захласвам по рустик сватбите и цялата им украса- всичко е толкова красиво и нежно, но в същото време непретенциозно и не толкова официално, че е като една малка приказка. Това за мен е и най-лесната идея за копиране и изпълнение. Ето как реших да направя моята интерпретация:

Това е снимка от Pinterest, от която се вдъхнових:


Такива пънчета съм търсила много преди този повод, но без успех, затова ще минем и без тях :)
Големият буркан е от Jumbo, закупен за 2,50. Малкото бурканче също е от там, а цената му не я помня, но пак беше в този диапазон. Първият имаше стикер, който не ми се вписваше в цялата идея, затова го отлепих и му сложих една простичка панделка, която му придава съвсем различен вид. Забележете, че гърлото му е тясно и така ще има място за по-малко цветя, но букетчето ще изглежда добре. По-малкия буркан се предлага направо украсен и това ми спести доста време. В него има място само за едно цветенце.


Дантелите, които използвах за декорация също са от Jumbo и са по 3 лв. За всичко използвах две ролки.



Цветята, които тук съм сложила са само примерни сухи цветя, с които разполагам вкъщи и съм сложила за добиване на представа за цялостната визия. Свещичките съм закупила от Ikea преди доста време. Предлагаха се в пакет по четири и съм сигурна, че цената не е била повече от 5лв. за пакет. На тях реших да им сложа по една бяла дантела и да залепя по едно цветче в средата, което е в тон с табелките с имена на гостите.



В бурканите ще сложа истински цветя в денят на събитието, които ще купя от женския пазар (София). След обикаляне по цветарските магазини стигнах до извода, че там ще са най-евтини. Няма как да бъдат уговорени предварително, но ще използвам сезонни полски/градински цветя от типа на гербери, маргаритки и нещо по-непретенциозно. Един средно голям букет на пазара може да се намери за 10 лв.


И така за всички 5 декорации с цветя смятам да взема 3 букета за 30лв. и да разделя цветята по бурканчетата. Като добавя и цените на бурканите и панделките всичко ще ми излезе около 50-60 лв. тоест цената на 2 букета предложени ми от моята декораторка. :)


Надявам се този пост да ви бъде полезен за вашите важни събития и ако имате идеи за ваша декорация ще се радвам да споделите!
Хубав ден!


Facebook                          Instagram

2 comments

  1. Здравей, страхотен и полезен пост! От къде поръча сатенените розички? Видях ги и в проекта с табелки с имена и много ми харесаха, точно такива са ми необходими за мой проект, но не намирам, само онлайн. :(

    ReplyDelete
  2. От тук: https://www.digi84.com/
    В bazar.bg също има голям избор на такива розички :)

    ReplyDelete