Pinks Beauty Box September/ Luxury Edition

Здравейте, момичета! Както знаете бюти кутиите са ми слабост. За съжаление нивото тук според мен е много по-ниско отколкото по другите страни. Това, обаче не ме спира и от време на време обичам да си поръчвам някоя и друга кутия, за да видя докъде са стигнали с развитието си.
Ето я и поредната бюти кутия на Пинкс за месец септември:




                *Зад кадър

 За същата цена както обикновена месечна кутия този път получаваме луксозно издание, което е плюс, но мислех, че няма да направят компромис с качеството на кутията. Неприятна изненада за мен беше липсата на картончета с описанието на продуктите, което не им се случва често, но така трябва да се чудиш кое какво е и коства допълнително време да се разровиш и да прочетеш повече информация за продукта.

Съдържание:
1.Batiste сух шампоан с класически аромат за всеки тип коса, 50ml.
2.Elancyl енергизиращ ексфолиант с екстракт от бръшлян, 30ml.
3.Skeyndor концентрати за лице, 3х2ml.
4.Ducray Anaphase + шампоан, 10ml.
5.Babe течен сапун с омега 3,6,9 за суха кожа, 25ml.
6.Babe хидратиращ крем-гел за лице, 5ml.
7.Avene почистващ гел за лице, 20ml.

Както казах и по-горе първият минус е че няма картончета с описание и трябва сами да се сетим кой продукт за какво е. Все още не съм сигурна как се използват ампулите, така че ако някой е наясно да сподели впечатления от тях. Има марки, които не виждаме често и интересни продукти, но пък например гелът на Avene вече са го пускали в кутията и се повтаря. Друго нещо, което не ми допадна е че този път няма нито един пълноразмерен продукт тоест, получаваме само мостри. Като цяло цената при наличие единствено на мостри за мен не си заслужава и бих пропуснала септемврийската кутия.


Това е всичко за днес! Хубав ден!

Facebook                                Instagram

No comments