Christmas Gift Guide 2017

Здравейте, момичета?
Докъде стигнахте с коледните подаръци? Моите вече са почти готови и остава само да ги опаковам и наредя под елхата.
Ето какво взех на близките си и някои неща, които харесах за себе си:





Тази година много исках да се докопам до коледния календар на Sephora, но когато отидох вече беше изчерпан :/ Ако някой все още не знае какво представляват: за всеки ден има по едно прозорче, което да отворите и вътре има козметичен продукт. Цената му е около 80лв.



Друга козметична придобивка, която си заслужава според мен са големите комплекти на Too Faced, които и тази година са супер сладки. Те са няколко вида като този е с голяма палитра, спирала, течно червило и несесер.

Иии май това са ми козметичните желания за тази Коледа. Порастваме, а? Но пък за сметка на това колко много кухненски дреболии съм си харесала...:)))

Преминавам към нещо, което не е козметика, но е свързано с блога. Напоследък качеството на снимките, които правя се влоши и предполагам, че е заради сравнително стария ми фотоапарат. Освен това превъртях и брояча на снимките и най-вероятно времето му е отминало.

Засега съм се спряла на Canon пък ще видим. Ако имате добър вариант за фотоапарат ми споделете!


Перфектният подарък за скъп човек на средна възраст (мама) е Lierac Premium. Бях й го подарила за повод и беше много доволна от него, затова реших отново да я изненадам с него.

Мъжете за мен винаги са били трудни за подаръци, защото си имат всичко и никога нищо не искат! Едно нещо съм научила от половинката и то е че никога няма да сгрешите с нова самобръсначка особено ако е в комплект с гел за бръснене.





За приятели, които не са ви толкова близки, но все пак искате да ги зарадвате може да намерите страхотни комплекти в H&M, които са опаковани толкова сладко, че допълнителна опаковка не ви е нужна.

И това са всичките ми идеи за подаръци за тази година. Какви са вашите варианти? Ще се радвам да ги споделите! Весели празници!



*Снимките са взети от интернет.




Facebook                    Instagram              

No comments