Empties October- Празни опаковки октомври

Здравейте, момичета!
Поредната порция празни опаковки е готова за показване. Ето какво успях да изхабя през последния месец:



1.Серум за коса от Avon. От няколко години си го взимам и вече не знам коя опаковка ми е подред, но съм доволна. Мисля че с него има видима разлика и боядисаната ми коса е значително по-мекичка и подхранена. Ще си го взимам и занапред.
2.Маска за коса на Balea в травъл размер за мазни корени и сухи краища. Останах силно впечатлена от нея, наистина прави косата много мека и лесна за разресване, а и не съдържа силикони. Бих си я взела в голям размер.
3. Маска за коса с африканско масло от ший от Avon. Това е любимата ми маска за коса на марката, но за съжаление им е доста стар продукт и вече почти не се намира из каталозите. Жалко, защото си заслужава. Ако попадна отново на нея ще си взема поне 2 опаковки.
4. Третата маска за коса, която имам за изхвърляне е с комплекс от витамини и няма нищо общо с предишните две. Може да е достатъчна за нетретирана коса, но за боядисвана не прави абсолютно нищо. Няма да повторя.


5.Малка опаковка от почистващата мицеларна вода на Garnier. Много ми хареса, почиства всички мръсотии добре и не дразни очите ми, което за мен е най-важното. Със сигурност ще си взема голяма опаковка и то съвсем скоро.
6.Маска за лице с екстракт от бял чай на Avon. Хареса ми, защото е от онези маски, които се отлепват след ползване и така ми спестява време. Харесването, обаче не е било достатъчно, защото срока на годност й мина, започна да съхне бавно и да ми зачервява лицето при използване. Изхвърлям я до половина пълна.
7.Крем за крака с лайм от Avon. Ухае много приятно, но не е достатъчно плътен и всеки път като го ползвах оставах с впечатление, че само ароматизира краката ми. Не бих повторила.
8. Крем за ръце на Avon с глицерин и витамин Е. След като изпробвах достатъчно количество кремчета за ръце спокойно мога да кажа, че тези с глицерин не ми допадат. Оставят лепкаво усещане и съхнат бавно.


9.ФДТ от Max Factor с SPF20. Не е с най-чистия състав, но съм доволна от него във всички отношения- цена, качество, покритие, издръжливост. Имам вече трета опаковка от него.
10.Един коректор от MAC, който се окисли прекалено бързо и потъмня. Използван е само наполовина, но спря да ми върши работа. Все пак реших да му дам втори шанс и съм си взела нова опаковка от него.


11,12 Две пудри за лице от Avon, на които вече им е дошло времето, което ми напомня да си взема нова цветна пудра за лице.

Това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно!
До скоро!

Facebook                            Instagram

No comments