July Haul

Здравейте, момичета! Надявам се да се наслаждавате на лятото както и аз. Отдала съм се на почивка и прекарване на свободното време с близките ми и заради това не следя много новостите на пазара. Да ви кажа това се отразява доста добре на месечния ми бюджет :))
Въпреки това си има неща, които свършват и трябва да "презаредя", но е само най-необходимото, надявам се.
И така ето с какво се сдобих този месец:



1.И такааа кремчето ми за крака е на привършване и ми трябваше ново, но този път исках да си взема нещо за по-сериозна грижа и напукани пети, затова се спрях на този от Avon с уреа.
2.Виждах няколко хваления на измиващия крем за лице с бял чай и реших и аз да го пробвам. Само един път съм го ползвала и все още не мога да добия представа за действието му.
3.Little Black Dress е не толкова необходим, но е един от малкото парфюми, които си поръчвам отново. Няма как да добиете представа само от описанието му- трябва да се пробва :)
4.Душ гел на Ziaja с аромат на какаово масло. Душ гелчетата ми са на привършване, а дори не бях забелязала. Реших да възобновя колекцията и тъй като съм хвърлила око на продуктите на Ziaja се спрях на този с какао. Евтин и голям, но май очаквах по-различно действие. Все пак има време да си допаднем.
5.ФДТ на Max Factor. Мисля че това ми е втора-трета опаковка вече. Доволна съм от покривността, издръжливостта и цвета и най-вероятно няма да ми е последна опаковка.


6.Лятото няма как да мине без лосион за след слънце. Помага на кожата да се успокои, а от години ползвам този на Bioderma и съм доволна. Повече за него тук

Това е всичко до тук. Имам и няколко покупки в последния момент, но тях ще ги покажа по-натам. Надявам се бързото постче да ви е било интересно. Хубав ден!

No comments