NOTD Grey During Summertime + Essence Top Coat- Първи Впечатления

Здравейте, момичета! През жегите обикновено сме с цветен светъл маникюр, но на мен ми се носеше сиво отдавна. Реших да изляза от стандарта за летен маникюр и да си взема сив цвят на Essence, заради удобната цена и предишните ми впечатления от лаковете им.






Няма да крия, че лаковете им са много добри. Четката е по-скоро плътна и дебела и прави нанасянето много лесно. Самия цвят е достатъчно гъст и може да се нанесе само 1 пласт от него. Аз реших да си нанеса 2 както винаги, но видях, че това е напълно излишно и може да мине и само с 1. Цветът, който използвам е 87 Gossip Girl.

Топ лака е нещо като сензацията на марката. Всички говорят за него и го хвалят пък аз още не съм го изпробвала. Досега! От първото ми използване оставам със смесени чувства. Доста е гъст и като капнеш на лака тази капка не се стича както всеки друг топ би направил. Той си седи на капка и ако не го разпределиш достатъчно бързо може да започне да засъхва, което прави нанасянето трудно. На два- три пъти ме затрудни, а на един нокът изкара и мехурчета. Знам, че доста бързо се разваля, но се надявам да издържи поне няколко месеца преди това да се случи. Мисля, че бих свикнала с нанасянето, просто е по-различно от другите топ лакове.
Засъхва сравнително бързо и не е необходимо да добавям спрей за бързо съхнене. Блясъка, който маникюра придобива е наистина много добър и комплиментите започнаха още от първия ден :)

Ще видим колко дълго ще издържи и ще ви информирам за по-нататъшните ми впечатления! Хубав ден!

Facebook        Instagram

2 comments

  1. Не знам дали съществува по-странен цвят от сивия.. На Вашите ръце стои много красиво, на моите обаче никога не стои добре. Главно всичко зависи от кожата, дори когато става въпрос за маникюр.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много рядко съм се отказвала от даден цвят лак. Пробвайте да го нанесете само на един пръст като акцент към друг цвят лак може пък да се получи интересен вариант. :))

      Delete