Empties September-October

Здравейте, момичета!
Отново се понатрупаха празни опаковки от продукти и нямам търпение да ви ги покажа ( и да се отърва от тях!)

Ето какво имам в кошчето си този път:



1.Dontodent вода за уста с мента от DM. Доволна съм от нея, дали почиства добре не съм сигурна, но освежава и е идеална за път.
2,3 Интимният гел и крем за тяло от Nivea са също продукти, от които съм много доволна. С тях бях по време на лятната ми почивка и може да видите повече за тях тук
4.Душ гел с аромат на ванилия и кокос от Balea. Нещо комбинацията от тези двете съставки не е много добра и аромата е доста изкуствен. Не бих си го взела отново.
5.Спрей против изпотяване от Nivea. Лекичък и с ненатрапчива миризма. Идеален е за топло време и бих си го взела отново.


6.Skincode Essentials енергизиращ крем. Не беше лош, но се усещаше малко по-тежък на лицето и го използвах само вечер. Като че ли не можа да изпъкне с някое свое качество и не мисля да си взимам голямата опаковка.
7.Galenic Cell Capital флуид. Когато го използвах посягах само към него и не съм го комбинирала с нищо, за да мога да видя истинския му ефект. От малка опаковка няма как да затвърдиш мнение, но можеш да добиеш някаква представа за продукта и тя е че ми помогна с малките зачатъци на бръчици, които имам.
8.Vichy Idealia BB Cream- не харесвам ББ-та, много са ми слаби като покривност и не използвам такива продукти. Този ми беше прекалено воднист и тъмен за моята кожа. Не бих си го взела.


9.Phytocode очен дегримьор. Останах изключително доволна от него. Много нежен към очите, справя се много добре с премахването на грим от тях. Накрая си го използвах и за цялото лице и ако не ви пречи миризмата на роза е доста добър.
10,11,12.  Три мицеларни води, от които съм много доволна.Avene и Bioderma си ги знаем, че са доказани марки и се справят чудесно дори и при чувствителни очи, а  A-derma беше голямата изненада за мен и ще я включа в списъка, когато съм на пазар за нова мицеларна вода.


13.Essence матираща пудра. От нея съм много доволна и мисля, че това трябва да ми е вече втора опаковка. Цената й е бюджетна и пречи на лицето да лъщи почти през целия ден. Препоръчвам я и ще си я взема отново.
14,15 Две опаковки на слънцезащитни кремчета, които ми бяха останали от лятото и реших да доизхабя, за да не им мине срока на годност. По-доволна съм от този на La Roche-Posay, който използвах като крем за лице под грима и бих си го взела отново следващото лято, заради високия защитен фактор. Този на Bioderma е с много неудобна опаковка- веднъж отворена не може да се затвори и колкото и да го пазиш кремът се разтича навсякъде.
16,17. Два тестера на парфюми на NUXE и Avon Kate's World Pretty Glamorous. Този на Avon беше лимитка и за съжаление ми харесва. Него го имам в голяма опаковка и ще мога да му се порадвам още преди да свърши, а този на NUXE е с подобен аромат като на маслото им за тяло и не мога да го възприема като парфюм.


18. Два пакета тампони от Jumbo, които вече не ми допадат толкова много, защото не са толкова плътни колкото например тампоните на Nivea. Ще ги сменя за известно време.
19.Пакет мокри кърпички на Bebelan с алое вера и лайка. Тези бебешки кърпички много повече ми харесват от кърпите на Бочко, защото са по-плътни и по-напоени със съставките. Следващото ми пакетче е на същата марка.


20,21,22 За десерт останаха три лака, които са с минал срок на годност и не стават за употреба. Този на ГР е за рисуване и веднага е заменен с друг. Имам си и нов пастелен лак, а черния реших, че не го използвам толкова често и няма да му взимам заместител.

Това е поредната порция празни опаковки, надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

No comments