Empties August

Здравейте, момичета! Днес ще ви представя едни от последните изхабени от мен продукти. Като върна времето назад май цяло лято не съм правила пост с празни опаковки, а е странно че имам сравнително малко продукти за показване. За сметка на това пък ви готвя и един пост с разочароващи продукти, с които се разделям затова не спирайте да ме следите!

Ето кои са последните ми изхабени продукти:



1.Лосион за след слънце на Bioderma. Тази година с приятеля ми отново заложихме на лосиона и сме много доволни. Облекчава изгарянията и хидратира добре сухата кожа. Пак бихме си го взели и догодина.
2. Олио за слънце на Carroten с SPF10. Много любимо мое олио, което за съжаление стигна до едно ниво, след което помпичката отказа да пръска продукт. Още на морето си търсех същото, но не можах да го намеря. Другата година отново ще го търся и ще си взема нова опаковка от него ако успея да го намеря.
3. Термална вода на La Roche-Posay. И без термална вода не може в летните жеги :) Всъщност напоследък си използвам термални води по повод и без, ей така за освежаване и не правя голяма разлика между отделните марки. Тази  е с малко по-фини капки и ми допада с една идея повече.
4.Шампоан с лютива мента от Avon. Мирише уникално! Много добре освежава косата и не я изсушава. Ще го взема отново и то в голяма опаковка ако има такава :)


5.Крем за ръце на Biofresh с роза. Само за почитатели на такива аромати. Не е лошо кремче, не се отличи с кой знае какво. Стигна за страшно дълго време и спокойно мога да кажа, че е супер икономичен. Бих си го взела отново, но след време.
6. Хидратиращ спрей за след душ с масло от ший от Avon. Поредната бутилка и ще продължавам да си го взимам. Много лесно се нанася след някой мързелив душ и попива за секунди.
7.Душ гел Snow Fairy от Lush. Аромата ми напомня на дъвките от детството. Въпреки малката бутилчица му се радвах доста дълго време. Чак ми писна :) Със сигурност ще си го взема отново.
8. Маска за коса с черна ряпа на Avon. Има странен пикантен аромат, който не съм срещала досега и е нещо ново за разнообразие. Действаше доста добре на косата ми и единственото, за което мога да съжалявам е че е в доста малка опаковка и стига за около месец и половина.


9.ФДТ от Avon SPF15. Честно казано не ми хареса. Омазнява кожата допълнително и има остър аромат, който кара очите ми да сълзят. Изхабих го докрай, но не бих си го взела отново.
10. Известната спирала Better Than Sex на Too Faced. Обем има, но дали е магически не съм сигурна. Въпреки това я харесвам и си свикнах с нея. Повече тук
11.Околоочен гел с роза на Bilka. Също любимо продуктче, за което може да видите подробности тук

Еххх доста хваления се получиха и наистина повечето неща си заслужават, но не забравяйте че следва пост с разочарования! :))

Ами това е засега, надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!

2 comments

  1. Лосионът за след слънце на Биодерма ми е любим.Чакам с интерес поста за разочароващи продукти :))

    ReplyDelete
  2. На мен също, вече 3-4 години използвам само него!

    ReplyDelete