Makeup Revolution Pink Fizz

Здравейте, момичета!

Сравнително скоро в страничката на блога ви бях показала най-сладурската палитра, която съм виждала и от която все още не мога да откъсна очи. След безмилостно тестване (направо си беше мацане по целия клепач само и само да пробвам колкото мога повече цветове :D ) през последните няколко седмици е време да споделя мнението ми за палитрата Pink Fizz на Makeup Revolution.

Може да намерите продукти на марката и друга козметика онлайн  в сайта на Parfimo, от който бяха изключително любезни и ми изпратиха палитрата за проба и тест.

Makeup Revolution е бюджетна марка, която често имитира известни палитри на марки от по-висок клас и в 90% от случаите се справят перфектно.
Pink Fizz не копира никоя друга палитра (за която да знам), но въпреки това успя да ми грабне вниманието и успешно ме кара да не посягам към други палитри откакто я имам.


Ако не сте уловили още целия ми ентусиазъм сега ще ви разкажа по-подробно с какво ме спечели тя:



Опаковката...розов шоколад! Не знам кой може да устои на такава опаковка и съм сигурна, че всеки би се спрял поне да я погледне :)
Всички блокчета изпъкват, а с този разтечен шоколад е направо перфектна.


Капака на палитрата има така характерното "щрак", което показва, че е добре затворена. Съдържа 16 сенки за очи, две от които са по-големи, а останалите са стандартен размер. Общо сенките са 22гр.
Отгоре има листче, на което са написани имената на цветовете. Аз лично предпочитам имената да са написани на палитрата, защото тези листчета често ги губя, но няма какво да се направи.
Под сенките има четка са сенки от онзи тип гъбки, които никога не използвам. На горния капак има голямо удобно огледало.




В Pink Fizz има голямо разнообразие от цветове и могат да се направят както леки ежедневни и натурални гримчета, така и такива за по-специален повод. Има 3 матови цвята и 13 цвята с блясък. Повечето от сенките са много добре пигментирани и дори нямат нужда от основа под тях. Могат да се наслагват и не се разпрашават. Най-хубавото от всичко е че се мажат като масло и са супер мекички на допир. Ако някой не е усещал какво е сенки да се мажат като масло то това е палитрата, която да пробвате.

Сенките са както следва:

Първи ред:


1.Champers- много лек кремав цвят, който не е с много добро покритие, но е идеален за под веждите.
2.Drink- малко по-тъмен телесен цвят, който използвам за преливане на сенките в сгъвката на окото. Страхотна работа ми върши!
3.Flute, 4.Sparkling- тези два цвята според мен е по-добре да са като един, който е комбинация от двата. Супер близки са като цвят и нанесени на окото почти не се различават един от друг. Flute е малко по-тъмен от Sparkling,  но като цяло са много близки. И двата са с много добро покритие.
5.Toast- страхотно розово шампанско.


6.Bubbles-  перлено бяло,което може да се използва за акценти при по-специални поводи.
7.Girl- страхотен rose gold; добра пигментация, покривност, самото съвършенство :)
8.Party- златен цвят тип "старо злато". Винаги има нужда от такъв цвят в палитра.
9.Elegant- отново розово шампанско,  но в малко по-топъл вариант.
10.Celebrate- бебешко синьо, което ще е страхотно за лятото.
11.Truffle- тъмно кафяв, който е идеален за опушване.


12.Rosy- единствения цвят в палитрата, който не ми харесва. Колкото и да е хубав в палитрата и маслен на пипане разнесен на клепача не дава почти никакъв цвят. Реших да го пробвам като хайлайтър, но за да се нанесе отнема много време, трябва да се наслоява и предпочитам да използвам друг продукт.
13.Cork- както предполага името му е много красив кафеникав цвят.
14.Pop- матово класическо кафяво.
15.France- такива цветове винаги стоят прелестно в палитрите, а на окото ефекта съвсем не е такъв. Този си запазва цвета с малко повече наслояване и е много добро попадение.
16.Pink Fizz- доста близък като цвят до Rosy, но се разнася малко по-добре от него.

И така от всички цветове не харесвам само Rosy. Всички други цветове са прекрасни и ще ми влязат в употреба и дори не мога да си избера любим цвят.

Палитричката има много възможности за най-различни гримчета както за ежедневието така и за по-специални случаи. Pink Fizz e едно малко розово бижу, което всеки трябва да пробва.

Надявам се ревюто да ви е било интересно. Хубав ден!

                                                        *Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но мнението ми не е спонсорирано!

4 comments

  1. Доста добре изглежда опаковката и цветовете.Донякъде наподобява палитрите на Too Faced :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, но цената е доста по-бюджетна. Може да се намери за около 22лв. и разликата с Too Faced, които са около 100лв. е голяма. :)

      Delete
  2. Много ми харесва опаковката и бих си я взела, ако пак е налична някога в parfimo.bg :) Много интересно ревю <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, ще стискаме палци палитрата да е отново налична, наистина си заслужава!

      Delete