December Haul Part 1

Здравейте, момичета! Как е следпразничното настроение??
Аз, за разлика от други пъти, през които съм по-скромна, тази година малко се поувлякох с коледния шопинг....


Малко ли казах???? Добре де... май нещата излязоха извън контрол :D
И все пак исках страшно много някои от нещата и съм много щастлива, че успях да се сдобия с тях. Мисля да разделя поста в две части, за да не стане прекалено дълъг.

Ето с какво се сдобих през последния месец:


Продукти за тяло:
Явно съм решила, че лосионите на тяло са ми малко и си взех един куп да се запася за половин година :))
Искам да пробвам нещо на Palmer's от много дълго време и нямам търпение да пробвам олиото за тяло за суха кожа и маслото за тяло с какао, което е с удобна помпичка. Цената им в Ензо е супер изгодна- олиото е 250мл, а маслото за тяло е 400мл. и двете по 11,90лв.
Освен тях си поръчах още три лосиона за тяло на Avon. Един от серията им Naturals, които са ми любими, с ванилия и сандалово дърво, блестящ лосион с масло от шеа и витамини Ц и Е и бутер за тяло с африканско масло от шеа.


Зимната ми грижа за кожата на лицето е с продуктите на NUXE и след като съм доволна от резултатите реших да си взема крем за ръце и стик балсам за устни от тях. Кремът за ръце го бях пробвала преди и знаех че ще ми хареса, заслужава си парите, а и го хванах в намаление (около 13лв. в аптека Ремедиум). Балсамът за устни не е лош, но не е това, което очавах. Въпреки това съм го използвала само няколко пъти и няма да прибързвам с мнението си.


Не се мина и без iHerb като бях пуснала една поръчка още през ноември, но се забави и дойде в началото на декември (много са почнали да ги бавят). Стиплинг четката на Elf я имах някъде от 1 година и след като се убедих в качеството й реших да си взема още една (все пак са по 3$). Другата четка, която взех от сайта е четката за руж на РТ. След няколко ползвания вече я обикнах и нямам търпение да поработя малко повече с нея. Двата ружа на Elf са едни от известните на марката- Candid Coral и Pink Passion. Последният е уникален и въпреки че изглежда доста страшен за ползване стои страхотно! От trial секцията си избрах бебешки шампоан (мъничкита бутилчица до четките), който ще пробвам за почистване на четките ми за грим. Надявам се да остана доволна от него.



От Enzo:
Първият ми твърд шампоан и то от Bomb Cosmetics. Не мога да определя точно на какво ми мирише, но определено е нещо свежо и цитрусово. Ако някой е пробвал такъв вид шампоани нека да сподели мнението си за тях. Мостричката, която получих с поръчката е паста за зъби в travel размер с избелващ ефект на Medi Blanc.
Звездите в днешния пост са палитрата Wild & Free на BH Cosmetics и трите сестри на theBalm.
Палитрата съдържа 9 цвята с печени сенки, които могат да се използват сухи и мокри, а палитрата със сестрите е повече от прекрасна:




Реших да си взема и нещо на Makeup Revolution и се спрях на четка за блендване на сенки и контурираща скосена четка. И двете са със синтетичен косъм и са супер мекички.

С това приключвам част 1, за да не стане поста прекалено дълъг. Очаквайте скоро и втора част!
Хубав ден!

5 comments

  1. Еха, доста нови нещица. Честити. Ще очаквам отзиви за лосионите на Палмерс :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, засега съм доста доволна от тях и скоро обмислям ревюта :)

      Delete
  2. Готини покупки!Ще чакам мнение за скосената четка, че ми е интересно :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Засега още ми е трудно да я използвам, доста продукт взима, но ще видим дали ще си паснем :)

      Delete
  3. от къде си закупи продуктите на elf?

    ReplyDelete