Lush Aqua Marina

Здравейте, момичета! Днешното ревю ще е за поредния почистващ продукт на Lush за лице, но не се бъркайте, този е доста различен от представените досега.

Досега ви показах:
1.Brushe De Noel
2.Let The Good Times Roll

Този, който използвам в момента е Аqua Marina.



Както и другите такива продукти и този идва в черна пластмасова кутийка с отвъртащо се капаче, което е много подходящо за път (изпробвано!). Опаковката е от 100гр., които са достатъчни за около 3 месеца ежедневно ползване. Това, което ми прави впечатление тук, е че продуктът е в доста по-малко количество от останалите, но и е по-тежък, което е и вероятната причина да е такъв.



Има два цвята, които са свързани със състава му- зеленото трябва да е водорасло, а розовото се дължи на каолина в състава.

Състав:



Как се използва:



Моите впечатления за продукта:
Доста по-твърд и плътен е в сравнение с другите два и е добре предварително да си го нарежете/начупите, за да не се мъчите под душа.
Това което забелязвам е че ти е необходимо много по-малко количество при едно ползване и предполагам, че ще ми стигне и за над 3 месеца употреба. Има лека миризма, която ми напомня на морски водорасли и ме връща обратно към летните спомени.
Много различен е от тези продукти, които съм използвала преди това. Не бих го нарекла ексфолиант, защото няма по-груби частички, които да успеят да премахват мъртвите клетки. Най-много ми прилича на сапун- намокряш малко в ръцете си и нанасяш върху цялото лице. Тук няма смисъл да се чака известно време- направо измиваш лицето веднага след нанасяне и си готов.  Първото впечатление ми беше, че изсуши кожата на лицето ми повече от нормалното и малко ме стресна първоначално, но след това му свикнах и сега нямам проблеми с по-сухата ми кожа. Единственото, което ви трябва след използване е един хубав хидратиращ крем за лице и сте готови. Заради това, обаче не го препоръчвам на хора със суха кожа.
Като цяло съм доволна от продукта, но предпочитам двата предишни варианта, които изпробвах и вероятно ще се придържам към тях.

Надявам се ревюто да ви е било интересно и полезно! Хубав ден!

No comments