Empties (samples)

Здравейте, момичета! Ето я и втората част на празните опаковки както ви обещах :)
Този път всички продукти са мостри, тестерчета и малки опаковки за пътуване, които съм изпробвала:




Започвам с продуктите на La-Roche Posay. Честно казано тези техни продукти малко ме объркват заради многото им предложения и сходните им ефекти.

1.Lipikar Syndet почистващ гел за тяло. Доста странен продукт, явно има функция на душ гел. Не усещам миризма, не прави пяна, общо взето си е точно почистващ гел за тяло. Не успя да ме впечатли с нищо.
2.Lipikar Baume AP+  балсам за суха кожа. Не е за моя тип кожа и не можах да преценя дали би действал добре наистина.
3.Hydraphase Intense Legere Освежава кожата и успява да я хидратира. Количеството беше доста малко за добра преценка, но първото ми впечатление за него е добро.
4.Lipikar Gel Lavant- не лошо душ гелче и се оказа доста икономично. Няма миризма и не видях да прави кой знае каква пяна.



5.Uriage Gommage Integral  ексфолиант за лице и тяло.Има странен аромат, който обаче не ми пречи и по-едри частички, които почистват лицето много добре. Бих си го взела отново.
6.Uriage Aqua Precis гел крем за лице- много ми хареса действието му и мисля че е най-подходящ за летните месеци.
7.Vichy Purete Thermale- една от малкото мицеларни води, които лицето ми понася добре.Бих я пробвала отново.
8.B.U. душ гел с папая- страхотен душ гел! Толкова лек, свеж и нежен към кожата, че направо нямам думи. Мислех да взема голяма опакова още сега, но е супер икономичен и не можах да го изхабя по-рано- остава за следващото лято.


9.Rene Furterer Okara шампоан за коса за предпазване на цвета. Стига за 3-4 ползвания и не можах да преценя добре дали предпазва цвета на косата ми, но препоръчвам шампоаните им в тези опаковки, защото са идеални за пътуване.
10.Nivea Intimo интимно душ гелче. Много добре ми влияе и нямам никакви проблеми с него. Супер компактен и моят избор номер 1 при пътуване. Определено ще си го взема отново.
11.Titania крем за напукани крака- това е новото ми откритие за напукани стъпала! Буквално за 3 ползвания се справи с пораженията от високите токчета и успокои зачервената ми кожа. Не съм сигурна къде да го търся, но задължително ще си взема голяма опаковка от него.
12.Diorshow Iconic спирала за очи. Честно казано очаквах много повече от такъв клас спирала, но не можа да оправдае очакванията ми. Не бих си я взела отново.
13.Дневен и нощен крем на M.Asam. Идва малко тежък за дневен крем, но за нощен се справя много добре. Бих си го взела отново.


14.Молив за вежди на Essence в цвят 04 blonde. Ползвам само него като продукт за вежди и засега не съм намерила нещо по-добро. Толкова ме е страх да не го изтеглят от пазара, че имам още 3 резерви, които си чакат редът !! :)))
15,16,17 Разни лепила за мигли. Малкото е на Eylure и никога не съм го използвала. На черното Duo пък му беше минал срока на годност и реших да взема китайско, за да спестя малко пари за нещо, което все пак не използвам толкова често. Е, голяма грешка- няма нищо общо с оригинала въпреки докараната опаковка. За мен китайското си е чисто лепило, направо си залепих миглите за клепача и после отлепянето беше много мъчително. Повече няма да повторя и ще се придържам към оригинала.

Това бяха всички малки опаковчици, които бяха останали и се радвам, че изхвърлям и тях!
Надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

No comments