Лятна защита на косата с Rene Furterer

Здравейте, момичета!
След като ви показах защитата от слънцето, която използвам за лице и тяло е време да ви покажа какво използвам, за да предпазя косата си от лъчите. Това лято температурите са още по-високи и е немислимо да не предпазвате косата си. Аз заложих на Rene Furterer и мога да споделя, че ми върши страхотна работа през този сезон.


В началото на лятото от марката пуснаха нова линия предназначена специално за предпазване на косата от слънчевите лъчи. Към тази серия има олио, шампоан и маска за коса. При посещението ми в аптеката шампоана не беше наличен, затова си взех този от серията Carthame, за който ще дам своето мнение в края на ревюто. Преди това да се насочим към героите на днешния пост, а именно олиото и маската за коса от серията Sun Care.

"Системата SUN CARE съдържа продукти, които предпазват косата при излагане на слънце и я възстановяват след това. Продуктите, подходящи при излагане на слънце, съдържат уникалния кератин защитен фактор (KPF), като с научни методи е измерено количеството кератин, което се предпазва от ултравиолетовите лъчи.'' 



Oлиото за коса е с прозрачна пластмасова опаковка от 100мл и удобна помпичка, която позволява да се изпръсква достатъчно количество без продукта да се хаби. Преди употреба е добре да се разклати.


Самото олио съдържа няколко ценни съставки:
  • UV филтър: Блокират ултравиолетовите лъчи
  • Сусамово масло: Подхранване, естествен UV филтър
  • Рициново масло: Възстановява, придава "мокър" ефект
Освен тях съдържа и кератин предпазващ фактор 90.

Състав:
SD Alcohol 39-C (Alcohol Denat), Cyclomethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sesamium Indicum (Sesame) Seed Oil (Sesamum Indicum), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (Ricinus Communis), Fragrance (Parfum).

Не съдържа сулфати, парабени и натриев хлорид.

 Може да се използва както на суха така и на влажна коса. Аз го използвам главно след къпане преди да изсуша косата си. Така освен всичките си полезни действия ми помага и за по-лесно разресване и приглаждане на косата . Освен това всяка сутрин преди да изляза и косата ми да срещне слънцето го нанасям по долната част на косата като 1-2 помпички са ми напълно достатъчни. Имайте в предвид, че това все пак е олио и при прекомерно нанасяне е възможно косата да се омазни и да загуби обема си. Като изключим този факт това е възможно най-сухото олио за коса, което съм пробвала! Пръска се като спрей и при нормално използване никога няма да омазни косата, а пък аромата.....мммм признавам, че понякога се пръскам и вкъщи, само защото ухае божествено.Напомня ми на онези скъпи парфюми за коса, които в момента са на пазара, но пък не са рентабилни, просто защото цената им не отговаря на качеството. Е ако си падате по тях това е идеалния вариант- хем сте с уникален аромат, хем предпазва косата ви от яркото слънце. А, освен всичко забравих да кажа, че е и супер икономично- след около 20 пръскания шишенцето си е почти пълно. Тааа май се разбрахме кой е любимия ми продукт за коса за този сезон :D

Все пак да кажа и няколко думи за другите продукти, с които се сдобих.


Маската за коса от серията е със стандартната пластмасова опаковка тип бурканче и има защитно капаче, което не позволява продукта да се разлива при пътуване (вече е тествано и работи на 100%, не хвърляйте капачето!)


Маската е със следните съставки:

  • Палмово масло: Подхранва и хидратира
  • Cimentrio® (комплекс фитостероли, серамиди & есенциални мастни киселини): Възстановява структурата на кератина
  • Катийонни полизахариди: Разплитат косата 
Състав:
 Water (Aqua), Ethylhexyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Cyclomethicone, Behentrimonium Chloride, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil (Elaeis Guineensis), Amodimethicone, BHT, Ceteareth-33, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol, Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Glycine Soja (Soybean) Oil (Glycine Soja), Glycine Soja (Soybean) Sterols (Glycine Soja), Glycolipids, Isopropyl Alcohol, Methylparaben, Phospholipids, Trideceth-12, Yellow 10 (CI 47005).
 Не съдържа сулфати и натриев хлорид.


Консистенцията й е като на пухкав бананов крем (ако има въобще такъв) и за съжаление не ухае като спрея, което е странно, защото имат еднакъв състав за аромата (грейпфрут, кайсия, кокос, жасмин), но пък това не е от голямо значение, тъй като не се задържа много дълго в косата. При нанасяне много ми напомня на маската Carthame. Прави косата мекичка и блестяща и след почивката ми на морето от цялата тази терапия забелязвам, косата почти няма поражения. Освен всичко това се вижда и че цвета на боядисваната ми руса коса е с по-малко жълтеникави отенъци.
Опаковката от 200мл обикновено ми стига за месец- месец и половина.

Единственият минус, който виждам тук е наличието на метилпарабен в състава.


Малко ме е яд, че не можах да намеря шампоана от серията, за да мога да дам цялостна оценка на продуктите, но и този ми върши работа.

Тази серия е предназначена са хидратиране и възстановяване на суха и изтощена коса.
Активни съставки:

  • Картамово олио (Шафран): Богато на ЕМК (есенциални мастни киселини), хидратира и защитава
  • Cimentrio® (комплекс от фитостероли, серамиди & есенциални мастни киселини): Възстановява структурата на кератина 
Състав:
  Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Cocamide MIPA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (Carthamus Tinctorius Oil), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil (Citrus Aurantium Dulcis Oil), Disodiume EDTA, Fragrance ( Parfum), Glycine Soja (Soybean) Oil (Glycine Soja Oil), Glycine Soja (Soybean) Sterols ( Glycine Soja Sterol), Glycol Palmitate, Glycol Stearate, Glycolipids, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Limonene, Linalool, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Panthenol, Phenoxyethanol, Phospholipids, Propylparaben,Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985).

Не съдържа силикони и натриев хлорид.

 Пуска много хубава пяна и почиства много добре в корените мазната коса.След него косата ми не е достатъчно хидратирана и затова винаги използвам маска. Ухае много приятно точно като маската от серията и биха били идеалната комбинация. Това, което не ми харесва е наличието на парабени в състава и малката опаковка. 150мл при мен свършват сравнително бързо и не са ми достатъчни.

Това са впечатленията ми от тези продукти на Rene Furterer. Надявам се да ви е било интересно и да сте намерили своя продукт за коса за този сезон!

                                                          *Олиото ми е предоставено за проба от ПР като мнението ми не е спонсорирано!

No comments