iHerb Haul

Редовно следя сайта iHerb, заради голямата селекция от продукти, достъпните цени и намаленията, които наистина си заслужават. Този път поръчката ми се забави доста и вече бях прежалила вложените пари, но все пак след допълнителни 10 дни реши да дойде и бях изключително щастлива.
Бях попаднала на намаление на продукти на Elf и поръчката беше много импулсивна, но след внимателно разглеждане на продуктите съм много доволна от избора си.
Как можем да направим поръчка от сайта и малко повече за него може да видите тук

Ето какво си взех този път:



Започвам със сенките, тъй като те са най-много.



Двете сенки, които си поръчах бяха намалени на 2,10$ и бяха първото, на което се спрях. На снимките изглеждаха много еднакви и даже се чудех дали да ги взимам и двете, но сега като са при мен се вижда ясно, че са тотално различни. Miss Popular е един по мек rose gold цвят с перлен финиш, а Heartbreaker е по-студен и със блестящи частички.

Много обичам пигменти, заради страхотния цвят, който изкарват и отдавна бях хвърлила око на тези на Elf, тъй като спадат към бюджетните такива. Цветовете, с които аз се сдобих са Tropical Teal, Mystic Moss, Magical Maroon, и Passionate Purple като засега най-много ми харесва Magical Maroon. Към всичките има по една малка четчица, за нанасянето им, а цената им варира от 2,10 до 3$.


Освен сенките си взех четка за ФДТ. Забелязала съм, че от четките с такава форма съм най-доволна, а и цената й е супер. Имам такава и на Real Techniques и след известно време може да им направя сравнение. Последното нещо на марката, с което се сдобих, е руж в цвят Mellow Muave, който май няма да се окаже много подходящ за мен, но ще изчакам малко преди да дам сигурно мнение за него.



От trial секцията този път се спрях на чай, който помага при проблеми със стомаха. В последстие се оказа, че това си е най-обикновено резене, което си имаме тук в изобилие, но пък ако ми помага ще отскоча до някоя аптека да си взема още :)

Подаръкът, който получих този път са мерителни лъжички, за които супер много се радвам, защото отдавна исках да си взема такива и определено ще ми влязат в употреба :))


Това бяха всичките придобивки от тази поръчка. Надявам се да ви е било интересно!
Хубав ден!

No comments