Empties September & October

Здравейте, момичета! Мина доста време от последната ми такава публикация и реших, че е крайно време да покажа купчинката от празни опаковки, която се натрупа през последните няколко месеца.
Ще гледам да не ви претрупвам с продукти, но все пак количеството си е голямо (поне според моите представи)


1. Душ-гел с аромат на теменужки и личи на Avon. Ухае много свежо и приятно и беше идеално за по-топлите месеци. Сега залагам на по-тежки зимни аромати.
2. Спрей за тяло с аромат на теменужки и личи. Честно казано спрейовете за тяло на марката въобще не са трайни и общо взето след 30 мин. не усещам никаква миризма. Имам още два спрея за доизхабяване, след което мисля повече да не си взимам такива продукти.
3.Лосион за тяло на Bioten с йогурт. Ох този продукт имам да го хваля много, дори обмислям да направя ревю за него. Съставът е натурален, ароматът е страхотен, хидратира кожата идеално и е на страхотна цена. Взех си вече нов лосион с друг аромат и мисля занапред да си имам поне по един в колекцията си.
4.Интимен душ-гел на Avon. Много пъти съм го показвала и много опаковки съм изразходвала. Специално за тази грижа гледам да не поемам излишни рискове и се придържам към този продукт.
5.Маска за коса на Avon с африканско масло от ший. Може би е 10та опаковка :D Ухае страхотно, прави разресването на косата много по-лесно и ми заглажда стърчащите косъмчета. Ще продължавам да си я взимам.


6.Масло от ший на Икаров. Използвах го, за да си направя домашни лосиони за тяло и ми свърши добра работа. Може да се използва и за подхранване на косата, махане на грим, различни маски и скрабове. Мога да добавя и няколко лични рецепти ако имате желание :)
7.Бадемово масло на Икаров. Него го използвах за коса и за махане на грима като и за двете върши много добра работа и цената е идеална (около 3-4лв)
8.Подрхранващ балсам за устни на Nivea. Хидратира страхотно и съм много доволна от резултата. Няма аромат и така мога да го нося повече от ароматизиран балсам (след няколко часа аромата ми омръзва и си избърсвам устните). Задължително ще си го взема отново.
9.ФДТ 23 Hours Super Stay на Maybelline. Добре пасна на тенът ми и наистина е доста издръжлив ( през целия ден не е мърдал), но ми се стори не чак толкова икономичен колкото други фон дьо тени.
10. Дезодорант против изпотяване на Nivea. Има много свежа миризма, която остава през целия ден и ми харесва страшно много. Бих си взела пълноразмерния продукт.
11.Матираща пудра на Rimmel. Импулсивна покупка, която взех заради матирането ( а и е много хвалена от доста блогъри), но нещо не си паснахме. Лицето ми не изглеждаше естествено и брашняния вид ми идваше в повече. Не бих си я взела отново.
12.Крем за ръце на Nuxe.Това е продтукт, който си заслужава парите. По-гъст е от други кремчета за ръце и е възможно да остави мазен филм ако се прекали с продукта, но хидратира много добре и мисля, че е идеален за зимните месеци.
13.Основа за грим на Radiant. Честно казано никъде не виждам тази марка, а самата основа я взех от едно квартално магазинче без да му мисля много. Справя се с матирането, но е силиконова и мисля да си намеря нещо по-леко.
14.Околоочен крем против първи бръчки и тъмни кръгове Isoliss на Uriage. Не видях подобрение в бръчиците или тъмните кръгове и предполагам, че ми трябва по-голямо количество, за да го има този ефект, затова тук нямам добре обосновано мнение.

И това бяха всички продукти, които съм изхабила през последните месеци. Какъв продукт изхабихте последно вие?
Хубав ден!

2 comments

  1. Аз също използвам бадемовото масло на Икаров за маски и съм много доволна.
    Една мини-опаковка от крема за ръце на Nuxe се крие и в моите празни опаковки :)
    http://vsichkozaneq.blogspot.com/2014/11/blog-post_23.html

    ReplyDelete
  2. Давай рецептите за домашни лосиони.

    ReplyDelete