Идея за съхранение на обувки (DIY)

Здравейте, момичета!  От няколко месеца насам не съм правила DIY пост и мисля, че вече беше крайно време да наваксам. Е, няма как да ви обсипя с публикации от такъв тип, но мисля че един път в месеца музата идва сама при мен.
Факт е, че жените имат много повече обувки от необходимото и предполагам, че всеки има затруднения при съхранението им- просто са прекалено много, а мястото, което имаме е ограничено.Моите обувки са разпръснати из цялата къща и много често се случва да забравя някой любим чифт само, защото не ги виждам.

Идеята днес е свързана с хора, които имат големи гардероби и не знаят какво да правят с най-долния шкаф/ред като мен.


Просто ми се виждаше неестествено да сложа тук дънки или бельо, тъй като е прекалено близо до пода. С времето натрупах кутии с обувки списания, разни пликчета с неотворени покупки и др. Както се вижда гледката никак не е приятна за окото, че даже на моменти е изнервящо да се ровиш из целия този куп. Един ден просто ми писна да отварям всяка една кутия, за да намеря желания чифт обувки и реших да променя това кътче от гардероба ми.

След като изкарах всичко се отвори толкова свободно място, че чак се учудих как не съм го използвала по-рано.
И така, за да оставям всички чифтове обувки с мръсни подметки  реших да сложа черен велурен плат без да го застопорявам с каквото и да е , за да може да се маха и пере при необходимост:


След това подредих всички чифтове обувки, които бяха в кутиите:


За да мога да събера повечето обувки реших да добавя още един рафт като самата дъска я взех от Praktiker (там наистина може да намерите дъски с различни размери), с малко помощ я монтирахме и отново сложих парче черен плат, който да предпазва от калта по обувките:


 Както се вижда разменям обувките в зависимост от сезона и имам място за около 20 чифта само в тази част на гардероба. Тук държа всичките си обувки с изключение на ботуши и маратонки, които използвам всеки ден през съответния сезон.

Надявам се публикацията да ви е харесала и да ви е мотивирала да направите нещо подобно и за себе си. Ако имате подобни публикации, снимки или друг вид идеи ще се радвам да ги споделите! Хубав ден!

2 comments

  1. Идеята е супер! Аз си държа чантите там, но обувките ми вече преливат в другите гардероби..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се радвам да видя някоя снимка с чантите ти. :)

      Delete