MAC Lipstick Collection

Ето че дойде момента (най-накрая) да ви покажа това, което избрахте- колекцията ми от червила на MAC. Тук вече ясно се вижда колко съм пристрастена към козметиката и преди някой да каже, че не съм нормална бързам да се оправдая (доколкото мога) с това, че тези червила не са взимани за 1 месец, колекцията ми се разрастваше през последните две години и повечето от червилата са взимани заради някакъв повод ( рожден ден, коледа, някой и друг взет изпит).
Избирането на точно такъв продукт може да бъде много объркващо- червилата на MAC имат най-различни финиши, които правят отделните червила супер различни. Най-накрая ще обясня и какви са те и към кои финиши спадат моите червила.

 
В своя защита ще кажа, че 7 не ми се виждат прекалено много :D 


Както се вижда повечето са  в т.нар. nude тон и са добър избор за ежедневието (поне за мен).
Само едно от червилата е от колекция (MAC Venomous Villains Collection) и това е първото винено червено червило, което е и с по-различна опаковка. 
Стандартните опаковки  са черни с логото на марката на самото капаче и наподобяват патронче. Червилата имат специфична сладникава миризма, която не се усеща на устните и са по 3 гр. Как стои всяко на устните зависи от финиша на конкретното червило.


Както са подредени отляво надясно:
1.Heartless- винено червен цвят, който използвам за по-специални поводи. Достатъчно ярък и наситен, за да не използвам молив преди това, а ако искам устните да изглеждат още по-сочни слагам малко безцветен гланц в средата на устните и разнасям към краищата.
2.Еver Hip-доста интересен цвят, смесица между розово и коралово, като би отивал повече на хора с по-светла кожа. Идва ми една идея по-ярък отколкото ми се иска и го използвам предимно вечер.
Следват трите ми най-любими цвята:
3.Freckletone- както и да се гледа си е кремаво кафяво и докато за някои хора може да дойде в повече на мен стои естествено и го използвам в ежедневието.
4.Мyth- това е първото ми червило на марката, съответо и моето най-любимо! Много плътен бледо розов цвят, който може при някои хора да стои като нанесен коректор върху устните, затова е добре да се пробва преди да се спрете на него. Цветът е матов и се задържа доста дълго време на устните.
5.Creme d' Nude- това е едно от най-известните червила на марката и сигурно повечето от вас са чували за него.Много прилича на Myth, но цветът е с една идея по-розов, има малко повече блестящи частички и не изсушава толкова устните.


Последните две червила от колекцията ми имат повече блясък отколкото цвят, което ги прави идеални за среда, която не позволява използването на ярък грим и това беше и причината, заради която ги взех.
6.Secret Lover- има много лек перлено розов цвят върху устните и стои по-скоро като балсам с цвят отколкото като червило, но определено е по-трайно от балсам.
7.Acid Washed- много блед розов цвят с по-едри златни частички в него, които отразяват слънчевите лъчи и придават на устните естествен вид.

Освен всички тези красоти ( да , не съм приключила!) имам и няколко мостри, които ще покажа:


За да се оправдая още веднъж ще кажа, че ги взех на много изгодна разпродажба и всяко ми излезе по 1$.
Мострите ги поръчах от тук . В сайта имат много голям избор от най-различни мостри на МАС и много често има намаления, така че ако издебнете подходящото намаление продуктите излизат много изгодно. Всяка мостра е от 0.5 гр и на мен ми стигат за 5-6 нанасяния, което е повече от достатъчно, за да разбера дали харесвам даден цвят или не. Тъй като това са само мостри нямам добри впечатления за самите цветове ( а и все още ги тествам), затова ще ви напиша само имената:

1.Blossom Culture
2.Razzledazzler
3.Embrace me
4.Pervette
5.Jist
5.Jist
6.Siss
7.Shy Shine
8.High Tea
9.Can't Get Enough
10.Fresh Brew

Ето и малко повече различните финиши на червилата: 

 Matte: Червилата с матов финиш са най-изсушаващи устните и разбира се нямат никакви бляскави частички в тях.  Цветът е най-интензивен, наситен и издържа най-дълго време върху устните. 

Satin: Червилата с такъв финиш много наподобяват предишните, но имат с една идея повече шимър отколкото матовите и са малко по-малко изсушаващи устните. Също имат много добра покривност и издържат дълго време. При мен около 3-4 часа. Червило от колекцията с такъв финиш- Myth

Amplified: Отново са подобни на матовите, но много по-щадящи устните откъм изсушаване и покривността при тях е сравнително добра. Стоят върху устните около 3-4 часа. Червило от колекцията с такъв финиш- Heartless

Cremesheen: Както подсказва и името този финиш е с кремообразна формула и червилата се нанасят доста по-лесно върху устните в сравнение с предишните три. Пигментацията е средна, издръжливостта също, не изсушават устните и им придават т.нар. глос ефект. Червило от колекцията с такъв финиш- Ever Hip, Creme d' Nude

Lustre: Червилата с този финиш са с лека покривност върху устните, не изсушават, но и не са много издръжливи- остават на устните около 1-2 часа. Повечето от тези червила имат блестящи частички. Червило от колекцията с такъв финиш- Freckletone, Secret Lover

Frost: Тези червила са със шимър частички, не изсушават устните, имат средна интензивност на цвета и стоят на устните около 2 часа.

Glaze: Това са червилата с най-ниската покривност. При тях цвят почти не се забелязва, придават много естествен вид на устните и са най-малко издръжливи. Червило от колекцията с такъв финиш- Acid Washed


                                                                                                                                        *Информацията за финишите е взета от тук

Надявам се да ви е било интересно и полезно, хубав ден!

2 comments

  1. Искам, искам, искам <333 Да, седем са супер :) На мен ми е и любимо число ;) Ще дебна за тестерите оферти и щом съм около MAC ще си избера още едно задължително ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще чакам да правиш още постчета с техни продукти :))

      Delete