Lush Lip Scrub


С бавното отминаване на зимата забелязвам промените по кожата ми, които са настъпили през студеното време - напукани устни, суха кожа, поява на леки мимически бръчки, изстъняване на нокътната плочка и безброй други, на които няма да се спирам днес. Досега не си бях взимала скраб за устни, но устните ми бяха в толкова лошо състояние, че никой балсам не можа да се справи с проблема. За Lush само бях слушала разни хвалби, но когато се разхождам из магазина им цените на продуктите ми идват в повече, което е главна причина досега да нямам нищо на марката. Е, най-накрая реших да жертвам 15 лв и да се сдобия с това малко бурканче.
За тази цена получаваме 25 гр продукт, което според мен е страшно малко.

Описанието на марката:
 Розов захарен ексфолиант за устни с аромат на дъвка. Почиства мъртвите клетки и люспите кожа от устните, оставяйки ги влажни и гладки.
Състав:
 Фина захар (Castor Sugar), Органично масло от жожоба (Simmondsia chinensis), Метил йонон (Methyl Ionone), Аромат (Flavour), Багрило 45410 (Colour 45410), Багрило 45380 (Colour 45380)

Моето мнение:
 На външен вид е много сладко- малко прозрачно бурканче съдържащо розова захар. Когато отворих бурканчето миризмата на дъвка беше толкова завладяваща, че дори приятелят ми искаше да го изяде. По принцип е добре да се използва 1-2 пъти в седмицата, но ако устните ви са лошо нацепени и болят препоръчвам да се използва всеки ден, докато е необходимо.Използва се супер лесно- просто нанасяте на устните и разтривате докато захарта започне да се топи и да попива в кожата.След това изплаквате обилно с вода. По мои наблюдения е по-добре да се използва върху сухи или леко влажни устни, но не мокри, защото когато го изпробвах няколко пъти на мокри устни захарта се стопи прекалено бързо и ефекта не беше същия. Още след първото ползване устните ми бяха значително по-гладки и хидратирани, а след една седмица бяха напълно възстановени. Сега продължавам да си го използвам един или два пъти в седмицата, за да премахвам мъртвите клетки и да поддържам устните си гладки.
Въпреки високата цена  и малкото количество (визуално) ексфолиантчето стига за доста дълго време и вече го използвам около 4 месеца без дори да е близо до средата. Когато ми свърши бих си го закупила отново.

Вие какво мислите за този вид продукти? Ще се радвам да споделите :) 

4 comments

  1. Това е едно от нещата на Лъш, което искам да опитам от много време, обаче като се замисля, че е просто захар с масло от жожоба и оцветители много ми идва цената му.
    Аз се придържам към ексфолиране с четката за зъби - няма по-лесно и по-бързо ексофлиране от това. Пробвай! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Четката може да им идва малко по-груба отколкото ми се иска, но определено ще пробвам да си забъркам домашен скраб за устни- както ти каза състава не е кой знае колко сложен :)

      Delete
  2. Аз когато пазарувах от Lush на касата видях, че има от тези скрабове тестери и момичето ми предложи да пробвам и пробвах на ръката си и горе долу е същото като скраба, който си правя с захар и бадемово масло. Само аромата е друг. А и цената му ми се вижда прекалено надута.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да,цената е висока, но за мен в целия магазин цените са им прекалено високи.

      Delete