10 LITTLE SECRETS TAG

Не правя много ТАГ-ове, но за този ще направя изключение, тъй като бях тагната от Маги , а и самия таг ми се видя интересен.

1. Използването на кой продукт те кара да се чувстваш като мацка за милион долара?
 Преоткривам мултифункционалните масла. Досега съм ги избягвала заради бързо омазняващата кожа, която имам, но разбрах че добре извлечените масла не би трябвало да я омазняват, а се абсорбират сравнително бързо в нея. Моят любим продукт е маслото на Lierac. Винаги когато съм с него получавам комплименти от приятеля ми.

2. Каква е тайната ти за поддържане на красива и сияйна кожа на лицето?
Почистването му всеки ден сутрин и вечер без значение дали си бил с грим или не. Един от продуктите, които използвам е почистващия гел за лице на Avene.

3. Каква е тайната ти за дълга и блестяща коса?
Косата ми определено не е дълга и блестяща, защото постоянно я третирам с боя. Много е важно, когато косата се боядисва да се отиде при специалист, който знае какво прави- това правя и аз. Ходя на фризьор редовно, а вкъщи използвам маска или балсам при всяко миене на косата.

4. Кое е твоето правило свързано с хранителения режим, който спазваш?
Има доста правила, които спазвам заради проблемния ми корем, но основните са: без газирани напитки, избягвам пърженото колкото е възможно, поне по един плод на ден, повечко риба и др. Няма да ви правя цялостен режим :D


5. Твоите съвети при тренировка и физическо натоварване?
Два часа преди тренировка никакво ядене! Много често по време на тренировка ми става лошо, защото не съм изчакала нужното време.Също така, за да се мотивираме е добре да си пуснем, музика която харесваме- така времето минава по-бързо и не усещаш тренировката като задължение.

6. Кой парфюм е тайното ти оръжие?
Когато поводът е специален и искам да се чувствам секси винаги използвам Crystal Noir на Versace.

7. С коя твоя дреха привличаш вниманието на мъжете и те се обръщат след теб?
За да се чувствам секси и да съм уверена, трябва да ми е комфортно с тоалета, с който съм.
Прилепнали дънки с потник по теб и обувки на ток винаги вършат работа при мен.

8. Най-ценното ти бижу?
Златна гривна, която беше подарък за бала ми от майка ми.

9. Какъв стил на обличане предпочиташ? 
Спортно елегантен през последните няколко години, но мисля, че през следващите няколко ще го сменя с елегантен.

10. Сподели ни нещо, което не знам за теб?
Обожавам лятото и нямам търпение да дойде. Студените дни ме депресират.
Аз няма да тагвам определени хора. Вместо това, всеки който иска може да направи тага. Хубав ден! хохо

2 comments

  1. Много се радвам, че се включи! Благородно ти завиждам за волята за тренировките, ососбено зимата! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами трудно е да се надъхаш, но с повече желание и мерене на кантара всяка сутрин стават нещата :)

      Delete