Empties November

Здравейте момичета!Преди коледното пазаруване реших да поразчистя малко място за нови покупки и ето какво успях да изхабя този месец:
 1.ФДТ на Avon в цвят Almond.В продължение на много години използвах само този ФДТ и съм доволна.Покритието е средно,добре се слива с тена ми и е дълготраен.Нанасям го само сутрин и след няколко часа само пооправям пудрата в средата на челото ми.Винаги имам резерва от него и не мисля,че бих спряла да го използвам.
2.Крем за крака на Avon.Кремчето попива сравнително бързо,с неутрална миризма е и изглажда загрубелите пети.Също продукт,който бих закупила отново.
3.Крем за ръце на Avon с глицерин.Ръцете стават по-гладки,цената е приемлива,но има парабени в състава си и ще търся друга алтернатива на този крем.
4.Лосион за тяло с роза.Попива доста бавно и омазнява кожата.Цената е достъпна,но не мисля да си го взимам отново.
5.Крем за лице на Avon с черен хайвер.Не съм доволна от него.По-пълно мнение от продукта можете да видите тук.
6.Шампоан за обем на John Frieda.Продуктът е под формата на гел и е необходимо по-голямо количество от обикновено за образуване на хубава пяна.Освен това не забелязвам обем след използването му,затова не бих закупила голяма опаковка от него.
7.Балсам за обем на John Frieda.Измива добре косата и образува по-добра пяна от шампоана.И тук,обаче не забелязвам обем при използването му.
8.Серум за сухи краища на същата марка.Доста ми омазнява косата и не бих си го закупила в голям размер.
9.Мицеларен разтвор на Vichy.За него съм писала по-подробно тук.
10.Почистващ разтвор за лице на Skin Etica.Не ми харесва,има доста силна миризма и не забелязвам да върши някаква работа.Не бих си го взела.

Това са нещата,които изхабих миналия месец, хубав ден ви желая! :)

No comments