My first Black Friday Haul

Това все още е ново за мен както и за страната ни,не че не знам какво е,но просто досега не съм търсила оферти отнасящи се до този ден.Ето че явно и ние най-накрая сме започнали да се отваряме към света.Може дълго да се спори дали трябва да си присвояваме чужди празници или не,но в случая мен ме вълнува само факта,че има намаления и изгодни оферти.
И така ето какво си купих вчера:
Във Facebook страничката ми бях писала,че в сп.Cosmopolitan има талон за -15% на козметиката в Sephora,който беше валиден на 29ти и естествено нямаше как да пропусна.Реших все пак да не се изхвърлям много и да си купя нещо малко.Отдавна искам лак на O.P.I. особено след като марката е толкова хвалена,но не ми се даваха 20лв за един единствен лак.Офертата,която ми се видя изгодна беше този комплект с цели 6 лака в мини опаковки (всеки от по 3.75мл).Лаковете са:
1.Бяла база
2.Don't say it-yellow it!
3.The time is pow
4.Pink outside the box
5.Blue it out of proportion
6.Топ лак
Досега не съм изразходвала лак напълно, обикновено се развалят и тогава ги изхвърлям,но тези се надявам да си ги използвам до дъно :)
Цената на това сладко комплектче е 35лв,но с купона, който имах, излезе 29лв.
Явно от Sephora са решили да разширят клиентите си и всеки,който си купи нещо на този ден получаваше ВИП карта,която още не съм сигурна за какво се използва,но мисля че ще има специални оферти за притежателите на такава карта.
Първият подарък,който получих с тази карта беше лак по избор и се спрях на този:
Освен това всеки получи и по две мострички на парфюми:

Следващия магазин,на който се спрях беше Paolo Botticelli.Там в момента имат коледно намаление,така че който иска може да се възползва :) 
Аз се спрях на този модел:
В момента са намалени от 75 на 60лв.

И накрая си взех един малък аксесоар за кокове,който аз лично си наричам донът,защото не съм сигурна как се казва.
Отдавна си търся такова и този е на цена от 3.90лв (част от новата колекция на Tally Weijl).

Това е всичко,с което се сдобих по време на черния петък :) 
Вие купихте ли си нещо през този ден? Ще се радвам да споделите.



No comments