Подаръче от Wet n Wild/NOTD

Здравейте момичета,как сте? Не знам дали сте разбрали,но вече си имаме Wet n Wild и в България! Голяма изненада беше за мен след като съвсем случайно ровейки се из козметичните продукти в една аптека погледа ми се отклони и се спря на кътчето отделено на марката.През първите няколко минути се чудех дали не съм се объркала,но след това осъзнах,че наистина е тя.Естествено толкова много съм слушала за прословутите им сенки,че нямаше как да ги подмина :) Та харесах си някои неща и на касата ми дадоха и подарък-имало промоция,когато купиш 2 продукта получаваш лак за френски маникюр.Ето как изглежда:
Комплектчето е много сладко и реших да ви покажа моята идея за френски маникюр с него.
Първо сложих безцветния лак основа и след няколко минути добавих и втория лак.
След като позасъхна добавих бял обикновен лак на Golden Rose:
Маникюрът и така е хубав,но аз реших да добавя и сребристи лентички,които да разделят двата лака:

Лентичките направих с лак за рисуване отново на Golden rose.По желание може да се сложи топ лак за по-голяма издръжливост.И така се постигна едно простичко  маникюрче,което в козметичните салони е около 15лв.
Надявам се да ви харесва! :) Не съм сигурна дали промоцията важи за всички магазини и аптеки,в които продават Wet n Wild,моите продукти си закупих от аптека Адонис,която се намира в подлеза на Цум.



**Не съм професионален маникюрист,а просто любител.
***Лаковете са подарък при покупка на 2 продукта на марката Wet n Wild -продукти не са ми предоставяни за тест и проба.

5 comments

  1. Тагнахте :) http://slave14beauty.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  2. Номинация и от мен :))
    http://beautifullsin.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  3. Hi Joanna, lovely nail polish.
    Have a nice Sunday.
    Dusana :-)
    www.letnedni.com

    ReplyDelete
  4. Имаш наистина прекрасен маникюр!
    Поздрави:)

    ReplyDelete