Herbis Лосион за Слънце и След Това

Здравейте, момичета!
В разгара на лятото ще си говорим за слънцезащита и на какви продукти се спрях тази година.
Този път исках да е нещо с по-натурален състав и се спрях на продуктите на Herbis, които са нови за мен.


Лосионът за слънце е в тъмна пластмасова бутилка завършваща с помпичка. Такива опаковки са супер удобни за използване, а прозрачната бутилка ми позволява да видя докъде е стигнал продукта.
Състав:
RETINOL, PLATANGO MAJOR EXTRACT, GRAPE SEED OIL, CHAMOMILLA MATRICARIA, CACAO BUTTER, COCONUT, PRUNUS DULCIS OIL, TOCOPHEROL, COCONUT EXTRACT, SHEA BUTTER, AQUA, GERANIOL, COCONUT BUTTER, BEESWAX, ALANTOINE.

Предпазва от UVA/UVB лъчи и е водоустойчив. Има масло от жожоба, кокос, какао, алое вера, вит. А и Д-пантенол. 
Консистенцията е доста рядка за мен, но пък нанасянето е лесно и бързо. Попива сравнително бързо и не лепне. Слънцезащитния фактор е 30 и на мен ми беше достатъчен да не изгоря под силното слънце. Доволна съм от него, успях да го изхабя на повече от половината и отново бих се спряла на него за следващата почивка.


Лосиончето за след слънце е в опаковка от 100мл. и е с екстракт от кокос, масла от кокос, бадем, ший и гроздови семки. Няма помпичка. 



С още по-рядка консистенция и безпроблемно нанасяне, а аромата му ми допада малко повече. За съжаление няма охлаждаща ефект или поне аз не го усещам и заради това го използвах много малко. Просто съм свикнала винаги след плаж да нанасям на кожата ми лосион, който я охлажда и някак си този не беше моя продукт.

Ако искате да пробвате някой от двата продукта, то ви препоръчвам лосионът за слънце. Това е моят избор за лятото. Споделете какво използвате вие през топлите летни дни!

Хубав ден! 
 
 
 

No comments