Празни Опаковки Пролет/Лято 2020

Здравейте, момичета!
Отново мина доста време от последния пост с празни опаковки, а те си се трупат :)
Тези постове винаги са ми любими, но пък все не стигам и аз да напиша такъв. Все ми идват разни други идеи и продукти, които искам да споделя. Е, най-накрая се наканих!
Ето кои са едни от последните ми изхабени продукти:



За коса:
Шампоан и балсам са коса на René Furterer от серията Okara. Единият е за боядисана коса, а другият е предназначен за руса коса. И от двата съм много доволна, свършиха ми чудесна работа с моята руса, жълтееща коса. Може би жълтеенето е най-големия проблем на русите коси и те успяха да ми помогнат. Освен това правят хубава пяна и омекотяват косата.
Един куп серуми за коса от Avon. За ежедневни грижи, подхранващ и възстановяващ. Най ми допада подхранващия, който е с арганово масло. От него поръчвам най-много.

 

Лосиони за тяло:
Огромният лосион на Avon е предназначен за цялото семейство и ми стигна може би за шест месеца интензивно ползване. Супер икономичен е, лесен за използване и много ми хареса. Бих си взела отново такава опаковка.
А for Avocado. По-гъст и мазничък и съответно с по-бавно попиване. Има миризма на какао по-скоро и ми напомня на лосиона на Palmer's с какао. Даже и консистенцията им е доста сходна. Помпичката е голям плюс. Бих си го взела отново.
Следващите два лосиона на Avon са лекички, със свежарски аромати и идеални за лятото, които също много харесах. Спрейчето мисля че вече не може да се намери, което е жалко, защото ми е любимец и това ми е вече трета или четвърта опаковка от него. Ако все пак го видя в някоя оферта задължително ще си го взема.


Продължаваме с продуктите за под душа. Явно съм събрала доста такива и ще се наложи да направя още един пост с празни опаковки, за да не стане този прекалено дълъг :)
Душ гел на Nuxe за лице и тяло. Предпочетох да го използвам само за тяло и съм доволна от него. Не ми изсушава кожата, но в същото време почиства добре. Повече за него може да видите тук
Wooden Spoon душ гел с аромат на кайсии. ОБОЖАВАМ го! Още с първото нанасяне през зимата се влюбих в него! Под душа ми напомняше на коледен уют толкова много, че ми идваше да прекарам в банята часове <3 Тази зима отново ще си търся точно него :))
Душ гел на Avon отново с коледни ухания, който също ми допадна, но не можа да измести този на Wooden Spoon.
Следва интимният душ гел на Avon, без който не мога.
И накрая няколко маски за коса. Tази на козметика Христина ми хареса и чак сега, докато пиша поста се загледах в сайта, за да я разгледам по-обстойно. За 6 лв. наистина си заслужава и върши прекрасна работа. Ако скоро правя поръчка от сайта им тази маска ще е първа в списъка.
От останалите две маски на Avon любима ми е тази с масло от ший и страшно много съжалявам, че вече не я предлагат. Беше ми любима може би повече от 5 години! Силно се надявам да я пуснат пак и да си взема поне 4 опаковки от нея :D
Иии така като гледам за този пост съм наредила само неща за под душа и май ще се наложи да правя още един пост с празни опаковки , за да се отърва и от другата половина, която все още си чака реда. Надявам се да ви е било интересно. 

Хубав ден!



Facebook                     Instagram

No comments