NUXE Prodigieux Душ Олио- Ревю

Здравейте, момичета!

Днес ще ви споделя мнението си за един продукт, който не е нов на пазара, но незнайно как съм пропуснала да пробвам досега. Душ олиото на Nuxe от серията Prodigieux ми е изпратен за проба от Parfimo.bg, който е сайт за парфюми и козметика. В него може да намерите разнообразие от марки като Nuxe, Bioderma, Clinique и други мои любимци на доста изгодни цени.


Душ олиото е в пластмасова тубичка с капачка, която се отваря и затваря със щракване. Капачката изглежда стабилна, но ако взимам продукта с мен на път бих имала едно на ум.




Консистенцията е доста гъста и има бляскави частици. Не прави пяна, а се нанася като коприна по кожата. Нанасянето и отмиването става бързо и лесно. Аромата е точно като на олиото за тяло на марката и още първия път след като го пробвах ме хвана яд, че нямам под ръка и него, за да си довърша целия ритуал с двата продукта. Наистина мисля, че целта им е била да се използват заедно за най-добър ефект.



Душ олиото прави кожата ми почистена и гладка. Златните частици не остават след изплакване. Не мога да кажа, че след него няма нужда от допълнителна хидратация, но както споменах олиото за тяло от същата серия ще е идеалния продукт за тази цел.
Продукта е в опаковка от 200 мл. и няколко капки от него стигат за минаване на цялото тяло.
Може да го намерите тук  на доста изгодна цена.
Хубав ден!



*Продукта ми е изпратен от ПР, но поста не е спонсориран.


Facebook            Instagram

No comments