Честит Рожден Ден, Fashion & Beauty!!!

Не обичам да го казвам, но времето наистина лети! Имам блога си от 2013 година, което ще рече че тази година изпращам първолак :))

При започването му не планирах да е нещо голямо, дори не съм си представяла, че ще е на български. Идеята беше да си имам малко кътче, където да споделям за страстта ми към козметиката, модата и въобще за каквото ми е на сърце. През годините имах и добри и лоши периоди както е всичко в живота. Не мога да не отбележа, че в последните години блогването и влогването при нас се разви страшно много и не съм сигурна дали е в положителна насока. Всеки трети блогър/влогър/инфлуенсър с малко повече последователи споделя платени постове и реклами на продукти, които лично на мен никак не са ми интересни (обикновено съм следяла постовете му за месечни любимци и празни опаковки, а изведнъж гледам реклами на пахосмукачки и препарати за миене?!?!). Голяма тема, на която не й е тук мястото :)

Сега е момента да се радвам на годините прекарани с любимото ми хоби и да благодаря на всички вас, които ме следите и подкрепяте през цялото това време. Благодаря ви!

Целта на блога никога не е била да стане супер популярен, да заменя реалната си работа и да се отдам само на него. Винаги съм искала той да е просто хоби, да споделяме мнения и да обменяме идеи. През тези години не съм правила платено партньорство, събитията, на които съм присъствала и пратките, които съм получавала се броят на пръсти, а с това няма и напрежение, че си поел ангажимент и трябва да го изпълниш навреме. Както се казва това си е скъпо хоби, защото 90% от продуктите, за които пишеш са закупени с лични средства, но пък мнението ти е искрено, защото не ти пука дали някой ПР ще ти се обиди, че не си доволен от неговото червилце или не :))
И след като ми олекна на душата искам да споделя, че ще започна да разнообразявам постовете с малко по-лични теми, което вече си личи, но пак да си кажа. Блога порасна, а с него и аз. Разбира се, че козметиката ще си остане главна в него, но мисля че и други теми също биха били интересни за вече по-улегнали жени :)
Новите постове може да видите в дом и градина и lifestyle.





Както и досега винаги тук рожденника черпи и нямам търпение да ви споделя подаръците, които съм ви подготвила и ще ви покажа съвсем скоро. В Facebook страничката на блога ще обявя първата игра съвсем скоро, така че не забравяйте да ме следите!
Още веднъж благодаря за подкрепата и отделеното време!


Facebook                         Instagram



*Някои от снимките са взети от интернет!

No comments