La Roche-Posay Rosaliac CC Creme

Здравейте, момичета! Тези от вас, които ме следят редовно знаят, че обичам да имам едно стабилно покритие на лицето си и не съм фен на ББ и СС кремове, защото за мен тяхното покритие не е достатъчно. Досега бях изпробвала един единствен drugstore СС крем, от който не останах очарована- общо взето нямаше никакво покритие върху лицето и резултата беше все едно си си сложил крем за лице и базата изцяло липсваше.
От СС кремът на La Roche-Posay, обаче, съм приятно изненадана и ако използвате такива продукти то това ревю е точно за вас.


Опаковката му е стандартната пластмасова тубичка характерна за фон дьо тените на марката и завършва с помпичка, което е нещо ново. По този начин може да изкараш всичкия продукт до последната капка, което си е много голям плюс.


Обемът му е повече от обикновените тубички за фдт- 50мл, които на мен ми стигат за около 6 месеца ежедневно ползване. Много голямо предимство е високият слънцезащитен фактор, който кремът притежава- SPF 30 и за мен е доста добра защита при наближаващите топли дни.


Пълният състав може да видите тук

От марката обещават доста неща, така че да видим кои точно изпълнява наистина и кои не:

Осигурява незабавно Прикриване и дерматологично Коригиране на зачервяванията на всеки тип чувствителна кожа.
Цялостно Коригиране на всички типове зачервявания, независимо от техния произход, честота и интензивност.



1.Прикриване и коригиране на зачервяванията- ДА! Успешно прикрива всички пъпчици, бенки, пори, черни точки и пигментни петна, които имам. Определено за мен не е просто крем, а откъм покритие клони към средно (т.е. за мен има покритието на лек ФДТ)


Универсален нюанс, който стои естествено на светла към средно тъмна кожа (фототип от 1 до 3) и коригира всички типове зачервявания.
Лесно и бързо се нанася на кожата, разпределя се равномерно.
Съдържа растителния екстракт Амбофенол, който помага за неутрализиране на зачервяванията.
SPF 30.


2.Универсален нюанс- тук не съм много съгласна. По тази точкова система мога да го определя като 2 и препоръчвам на по-светлите момичета да го пробват, за да са сигурни, че ще пасне на кожата им. На мен този цвят ми пасва много точно на тенът и съм доволна.

3.Лесно и бързо нанасяне, равномерно разпределяне- ДА! Нанасянето е наистина много лесно и бързо и спестява време, а тенът е равномерен.


Кожата е хидратирана и се усеща успокоена.
Тенът изглежда равномерен. Зачервяванията видимо са коригирани.


4.Хидратирана и успокоена кожа- ДА! Хидратира достатъчно добре кожата и няма нужда от нанасяне на основа за грим преди това. Първият път, когато го пробвах сложих база и се получи обратен ефект- лицето стана прекалено мазно и лъщящо, така че е по-добре да го използвате самостоятелно.


Лични впечатления:
СС кремът издържа на лицето ми около 3-4 часа, след което кожата ми започва да лъщи и се налага използването на матираща пудра. Затова мисля, че е по-подходящ за хора с нормална и суха кожа, а при хора с мазна кожа е добре да се слага и пудра над него.
Единственото нещо, което не ми харесва е аромата- за разлика от другите им продукти този е ароматизиран и не влияе добре на чувствителните ми очи. Когато го използвам повече от 3 дни очите ми започват да сълзят и се налага да го сменя с нещо друго.
Коригиращите свойства са на доста добро ниво ( за СС крем) и за мен той е нещо средно между коригиращия им ФДТ откъм свойства и матиращия им ФДТ откъм покривност.

Фон дьо тени, които може да ви заинтригуват:

La Roche-Posay Correcteur De Teint Fluide

La Roche-Posay Toleriane Teint Матиращ Мус

 

Вие какво мислите за СС кремовете и изполвзате ли някой? Ще се радвам да споделите в коментарите :)

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но мнението ми не е платено и е лично мое.

No comments