Empties February (Sample Edition)

Здравейте, момичета! Ето още един пост с мострички, заради който ще натрупам голямо количество празни опаковки, но тези публикации са важни, защото в много случаи именно мострения продукт те кара да си вземеш пълноразмерния по-късно.

Ето какви мострички съм понатрупала и кои неща от тях съм си взела или са в списъка ми за пазар:


1.Интимен душ крем на Nivea- бях го взела преди време, когато ми се наложи да пътувам и толкова ми хареса, че си взех още една опаковка от него. Мисля че си заслужава покупката на пълноразмерния продукт.
2.Душ крем на Nivea. Не е лош, има миризма характерна за техните кремове за лице. Въпреки това не можа да ме впечатли с нищо по-особено и не мисля да си го купя.
3.Bay Citrus шампоан на Arran Aromatics. Има още малко останало в шишенцето, което не успях да изкарам, защото самият шампоан е страшно гъст. Ароматът му пък е доста остър и като цяло въобще не ми харесва.
4.Alverde маска за коса. Това е нещо, което в бързането помислих за крем за ръце и го грабнах в последния момент :D (ура за малките неща!) Оказа се, че доста добре влияе на косата ми, хидратира я страхотно и ухае уникално на праскови. Ще я търся като пълноразмерен продукт задължително!
5.Balea крем за ръце с лайка. Неутрален аромат, не попива бързо и остава мазен филм върху ръцете. Освен това има парабени и не мисля, че си заслужава.
6.Хидратиращ крем за лице за суха кожа на Bioderma. Не е за моята кожа, която е мазна, прекалено омазняващ ми идва, но може би на суха кожа ще действа много добре.


7.Yves Rocher Sexy Pulp глос за устни. Има много приятен цвят и ухае страхотно. Задържа се сравнително дълго на устните и ме е яд, че не можах да го изхабя целия, но самия апликатор не стига до дъното на тубичката. Ще го потърся и се надявам все още да е наличен.
8.Romeo Gigli EDP
9.Desir De Rochas EDT
10.Aqua di Gioia EDP

От трите тестера най-много ми хареса последния и съответно парфюма вече е присъединен към колекцията ми :)


11. Маска за лице с ягоди и шоколад на Freeman. Много лека като текстура и се размазва много лесно върху лицето. Трябват й само десетина минутки, след което може да се махне. След нея лицето ми е освежено и мекичко, а най-важното е че ухае много добре най-вече на шоколад. Бих си я взела отново.
12.Маска за лице с ягоди на Montagne Jeunesse. Още една супер "вкусна" маска, от която съм доволна. Изсъхва и се маха по-трудно от лицето, но също омекотява кожата добре и вече имам нова опаковка чакаща да бъде използвана.
13.Хидратираща маска за лице на Lierac. Исках да я пробвам с голям интерес и досега не съм попадала на нищо подобно! Усеща се като много тежък хидратиращ крем и трябва да се изчака поне 10мин., след което се измива. Въпреки това неприятно усещане прави кожата изключително хидратирана и при мен няма нужда от допълнителен крем за лице след нея. За по-дълбоко почистване, обаче, не върши работа.
14. Олио за тяло на Lierac. Това е новото им олио за тяло, което също исках да пробвам. За разлика от оригиналното това е с малко по-лек цитрусов аромат и се нанася по-лесно. Не се усеща толкова мазно върху кожата и за някои това може би е плюс, но след като си свикнал с оригинала това ново олио някак си не може да те впечатли толкова и не мисля да си го взимам.

Това са изхабените ми мострички през последния месец. През следващия месец очаквайте огромно количество празни опаковки на пълноразмерни продукти! 
Хубав ден!

2 comments

  1. Аква ди Джоя ми е любима и на мен, макар да не я ползвам често. За лятото е супер. Интимните гелове на Нивеа не ги сменям от години, редувам този и Sensitive, а наскоро отворих и Double Effect - и трите ми харесват. Маската с ягода на Фрийман е жестока, раздадох и на 2 приятели (че ми бяха много 150 мл, а е икономична) - те също я харесаха. Имам и тази на Монтагне, но още не съм я отворила. :)

    ReplyDelete