Lavera after sun gel

Здравейте момичета!Горещините продължават затова аз също ще продължа със серията ми от слънцезащитни продукти.Днес обаче мнението ми няма да е положително.Става дума за гелът за след слънце на природната марка Lavera
Какво обещават от марката:100% натурален продукт,успокоява и освежава кожата след слънце.Органично алое вера и екстракт от кактус,които са двете главни съставки на продукта,възвръщат хидратацията на кожата.Заедно с органични екстракти от лавандула листа от роза те облекчават сухата кожа.
Съставки:Water, Aloe Leaf Juice*, Alcohol*, Glycerin, Xanthan Gum, Sunflower Seed Oil*, Rhizobian Gum, Menthol, Licorice Root Extract, Camellia Leaf Extract*, Barbary Fig Stem Extract, Lavender Flower Water*, Rose Flower Water*, Betaglucan, Essential Oils  
Моето мнение: Използвах гелчето когато бях на море миналия месец.Бях леко изгоряла и реших че с него ще е по-натурално и ще има по-добър ефект върху кожата.Да, ама не...Беше ми странно че е с гелообразна структура,но реших да го пробвам.Чувството при нанасяне е все едно си слагам гелообразна основа за грим,но по цялото тяло.Веднага щом го нанесох усетих охлаждащия ефект,който се усеща при всеки такъв продукт.След това обаче чувството за студенина продължи и се заостри толкова много все едно бях си изсипала разтопени лучени бонбони по тялото,при което кожата ми чак почна да изтръпва.Така вместо кожата ми да се успокои се почувствах още по-неприятно и ми се прииска да не съм си слагала въобще никакъв лосион.След около 15-20 мин.охлаждането премина и започнах да се приготвям за излизане.Тогава забелязах,че гелът започва да се бели отвратително-все едно твоята кожа е изгоряла и се бели.Така изтърках с мокра кърпичка каквото можах от гелът и повече не го сложих.
Заключение:Не съм сигурна дали точно тази бутилка е била дефектна,с изтекъл срок на годност или поради някаква друга причина имаше такава лоша реакция,но повече този продукт няма да си взема.Ако някой е имал такова преживяване да сподели.
*Това че не съм харесала този продукт не значи,че няма да си взема други продукти на марката.Отрицателното мнение не е към самата марка,а към определения продукт.

Ако искате да видите какви други продукти за слънцезащита използвам това лято може да го направите тук  

Хубав ден на всички! хохо

 

3 comments

  1. Благодаря ти за коментара и по-точно за милия комплимент :)
    Но все пак не забравяй, че гримът прави чудеса :))

    Деси
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Мерси за коментара:)
    Твоят блог се развива много добре,чета го :)
    Веси от:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти,опитвам се да съм интересна и полезна :)

      Delete