Vichy Mineral 89 Гел Бустер- Ревю


Здравейте, момичета!
Гел бустерът на Vichy с 89 минерала нашумя много в социалните мрежи и то с положителни ревюта, което нямаше как да остане незабелязано от мен. Без много да му мисля реших да го взема и да го пробвам и да видя дали хвалбите са реални и гелчето си заслужава парите.



Първото нещо, което ми прави впечатление е страхотната опаковка- стъклено прозрачно шишенце, което е прозрачно и е много лесно да видя докъде имам продукт. Винаги предпочитам такива опаковки първо, защото е по-добре за природата да не е пластмасова опаковка и второ така продукта изглежда много по-стилен и скъп.



Има хубава помпичка, която за вече половин година не ми създава никакви проблеми и съм спокойна, че мога да взема гелчето с мен на почивка.

Състав:
Aqua / Water - Peg/ppg/polybutylene Glycol-8/5/3 Glycerin - Glycerin - Butylene Glycol - Methyl Gluceth-20 - Carbomer - Sodium Hyaluronate - Phenoxyethanol - Caprylyl Glycol - Citric Acid - Biosaccharide Gum-1

Предназначен е за дневна грижа за кожата и според марката подсилва бариерната функция, хидратира и тонизира, укрепва кожата и възвръща сияйността й.

Гелът, нанесен върху лицето, се усеща съвсем лек и попива почти моментално. Не оставя лепкаво или мазно усещане. За вечерна грижа наистина е прекалено лек, но имам вечери, през които съм прекалено уморена и предпочитам именно него, за да усещам лицето си "голо" и без продукти по него. Хидратира добре лицето ми, а по-студеното усещане на продукта при нанасяне ми идва идеално за събуждане рано сутрин или при умора. За сияност на кожата при мен не мога да коментирам, защото съм с неравномерен тен и няма как да забележа разлика. Не виждам и разлика в бръчиците, затова е важно вечер да използвам противостарееща грижа, а за през деня залагам само на този гел и съм доволна от резултатите.
Нанасянето му е бързо, продукта е икономичен, хидратира и освежава кожата на лицето ми. Заслужава си парите и със сигурност бих си го взела отново щом изхабя тази опаковка.

Надявам се да ви е било интересно. Ще се радвам да споделите вашето мнение за продукта.
До скоро!



Facebook                 Instagram

No comments