Beauty Box May

Здравейте, момичета!
 Днес ще ви покажа какво се крие в новата бюти кутия този месец. Предишната я пропуснах, но от снимките, които видях, ми се стори интересна.
Ето какво има в тази и заслужава ли си:








1.Лосиони за тяло на Klorane с какаово масло за суха и нормална кожа, 2x7ml.
2.Балсам за коса на Klorane с мляко от овес, 50ml.
3.Мицеларна вода и мицеларно мляко на Bioderma, 20ml.
4.Лек хидратиращ крем на Bioderma, 5ml.
5.Флуид на Avene c  SPF 50, 5ml.
6.Good Girl by Carolina Herrera, 1,5ml.
7.Серум с френски колаген 6% на Dermacode, 10ml.

Като цяло продуктите са интересни, но липсата на какъвто и да е пълноразмерен продукт ме разочарова. Не смятам, че този път кутията оправдава цената си и най-вероятно пак ще пропусна някой и друг месец. Засега го карам без абонаменти както се казва, когато ми се прииска :)) Относно продуктите- само серума за лице ме грабва. Към него има и мини каталог на марката и талон за отстъпка. Какво ми направи впечатление? Дизайна на кутията се повтаря и вътре нямаше картончета с описание на продуктите, заради което ми беше малко трудно да разбера кой продукт за какво е и колко струва ако реша да си го взема в оригинална опаковка. Сякаш този месец са гледали да претупат нещата и да пуснат кутия колкото да има нещо...
 Иии това е засега, надявам се да ви е било интересно.

Хубав ден!


Facebook                  Instagram

No comments