Luxury Beauty Box

Здравейте, момичета!
Още от Януари ми се беше приискало да си взема нова бюти кутия и се израдвах, когато видях, че се задава една от луксозното им издание. Цената й е 30лв. с доставката, което за мен я прави по-изгодна от месечната.
Ето какво се крие в тази кутия:








1.Esthederm пачове за околоочен контур 1 саше
2.Esthederm крем за почистване на пори 15мл
3.Bourjois rouge edition souffle de velvet оригинален размер 21,49лв.
4.Scottish fine soaps sea kelp масло за тяло оригинален размер 16,90лв.
5.Iroha nature подхранващи ръкавици с праскова оригинален размер 11,99лв.

Доста съм изненадана от тази кутия. Има марки, които виждам за първи път и определено привличат вниманието ми. Всички продукти ще ги пробвам с удоволствие. Бих кръстила тази кутия "спа кутията", защото всичко е свързано с глезене и спа процедури вкъщи. От мен има една хубава положителна оценка.

Вие какво мислите? Ще се радвам да споделите! Хубав ден!

Facebook                    Instagram

No comments