Empties January/ Празни Опаковки Януари

Здравейте, момичета! Ето че най-накрая намерих малко свободно време да седна и да правя, това което обичам. Не че не пиша през малките часове на нощта, но няма как да стане иначе :)

Въпреки това се радвам, че имам възможността да ви споделя какво успях да изхабя през последния месец и какво мисля за изхабените продукти.



1.Avon Naturals  с алое и лайка. Не беше никак лош, измиваше добре косата и ухаеше приятно. Харесват ми шампоаните от тази серия, но не са кой знае какво. Общо взето ако нямате високи изисквания са добър вариант.
2.Yves Rocher възстановяващ шампоан със жожоба. Този ми хареса. Успя да възстанови увредената коса и я направи доста мекичка и лъскава. Бих повторила покупката.
3.Rene Furterer Lumicia шампоан за блясък. Вършеше си работата, но не успях да забележа повече блясък от обикновено. Според мен е по-подходящ за ежедневна употреба отколкото за блясък.


4.Klorane душ гел с пъпки от топола. Бях пробвала лосион за тяло на марката с пъпки от топола, но продуктът беше коренно различен. Този не можа да ме впечатли с абсолютно нищо. Не бих си го взела отново.
5, 6 Лосион за тяло на Avon  с грейпрфут и мента и с праскова и роза. Тези лосиончета са ми любими. Нанасят се лесно и бързо, попиват мигновено и ухаят страхотно. Идеални за ежедневна употреба.
7.Спрей за тяло на Avon с масло от ший. Този пък е още по-лек от предишните два :)) Супер удобен за използване с тази помпичка. Идеален за след душ, когато бързате много и не искате да отделяте повече от 1 мин. на кожата си. Със сигурност ще си го взема отново.


8.Интимен душ гел на Nivea. И преди съм си взимала малката опакова и съм оставала доволна, затова е време да се замисля за оригинала.
9.Околоочен гел на Bilka с розова вода. Е много си го обичам това гелче.Това ми е втора опаковка и обмислям покупката на трета. Не е предназначен за бръчки, а само за хидратация. Лек, прозрачен и бързо попиващ. Използвам го като основа за грим и съм много доволна.
10. Мицеларна вода на Vichy в мини опаковка. На този етап пазара е пренаситен с такива продукти и някак си всички са ми еднакви. Тази върши добра работа и не дразни чувствителни очи.
11.Тоник за лице на Douglas. Не усещам миризма и нещо по-особено, което да ми хареса повече от термалните води например.


12.Maybelline Rocket Volum Express. Много отдавна исках да пробвам тази спирала, но все се спирах на други видове. Четката е голяма и с гумени реснички, които не ми допадат много, но на обем го докарва. Радвам се, че успях да я пробвам.
13.Avon Big False Lash спирала за обем. Тази е с любимата ми четка, а обемът, който се получава е доста добър за никакви мигли като моите. Бих си я взела отново.


14.Beyonce Pulse. Доста е сладникав и може да не допадне на всеки, но на мен ми харесва. Много ми е омръзнал, обаче и накрая се насилих да го доизхабя. В последно време харесвам малко по-тежки аромати, така че най-вероятно няма да си го взема отново.
15.DKNY Be Delicious. Нещо не ми допадна, не е моя аромат и не бих си го взела.


16,17. Тампони за почистване на грим. Тези на Medica засега най ми допадат като плътност и мекота.


Иии това бяха всички продукти за предишния месец. Надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

Facebook                   Instagram



No comments