2018 Goals

За много години! Надявам се да сте прекарали празниците заобиколени от близки хора и да сте имали незабравими моменти.
В началото на всяка година май всички си правим равносметка за отминалата и си даваме задачи за предстоящата, които в 90% от случаите забравяме още в началото на февруари.
Аз досега не съм си правила такъв списък, затова няма и да си налагам задачки, а по-скоро цели, към които да се стремя.


И така ето какво ми се иска да променя през настоящата година:

1.Да бъда по-позитивна. Май като повечето хора. Всички сме умислени в работата, в ежедневните задачи и забравяме да се радваме на малките неща в живота. Дори едно пожелание за приятен ден, една усмивка от кварталната касиерка си заслужава.

2.Да не обмислям нещата по сто пъти.  Тооолкова познат за мен проблем характерен за зодията ми (дева). И си го знам това и пак продължавам като срещна проблем постоянно да го мисля вместо просто да действам и каквото стане. Ама отпусни се малко! :))

 3. Да бъда по-смела. Винаги гледам да отстъпвам, да  се съобразявам с хората, да не влизам в спорове. В това няма нищо лошо, но идва един момент, в който околните свикват с това, мислят си че си мекушав и без собствено мнение и започват да ти се качват на главата. Всеки има мнение и е добре от време на време то да се чуе!

4.Да не бъда егоист. Тааа няма общо с предишното. Това е минусът на единствените деца :)
Не обичам да деля нищо с други. Моята чинийка си е моя, чашката ми за кафе също. А пък като гледам някой да пие от моята чаша и след това да ми я връща направо я мия. Не знам май вече минава към мания това, но ми е много трудно да го приема. Май това ще ми е най-трудната точка за изпълняване. :))

5.Да съм по-отговорна. Тук вече работя по въпроса, но все още ми е трудно. Когато си живял през целия си живот с вашите и се изнесеш е много трудно да свикнеш да си плащаш сметките навреме, да спестяваш и да планираш бюджет, да поддържаш домът си и т.н. Освен това годинките си минават и трябва да се помисли и за по-сериозните неща. По този повод с приятеля ми си взехме куче. Е да ви кажа за две седмици се спукахме да чистим локвички и да събираме играчки по стаите. Но си заслужава :)


6. Да го карам по-полека с блога. Много блогърки вече писаха по тази тема, затова не мисля че трябва да отделям цяла статия с обяснения защо не пиша толкова често. С две думи съм като повечето блогърки- уморих се да гледам платени статии на едни и същи продукти. Уморих се да съм "в крак" с бюти модата и да хвърлям пари за неща, които не искам само, за да мога да направя ревю на актуалните продукти на пазара. Вече почти не получавам продукти за тест, много по-спокойно ми е  и не гоня срокове. Взимам си каквото искам и когато искам.

И в заключение пожелавам през тази година на всички здраве, защото това е единственото нещо, без което човек не може да живее! Прекрасна 2018 година!

Facebook               Instagram

No comments